سرویس موسیقی هنرآنلاین: حمید متبسم آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار با اشاره به این که موسیقی یکی از آن رفقایی است که می‌تواند در خلوت همیشه یار انسان باشد، درباره فعالیت این روزهای خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: من سال‌ها، ماه‌ها و روزهای زیادی را در یک قرنطینه خودخواسته به سر بردم.

او ادامه داد: به نظرم ما باید از فرصت قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا نهایت استفاده را ببریم و کارهای نیمه‌تمام خود را تمام کنیم. در این مدت می‌توانیم به هر چه قبلاً نتوانسته‌ایم یا فرصت نکرده‌ایم برسیم؛ از خواندن کتاب یا شنیدن یک قطعه موسیقی گرفته تا تمرین یک ساز.

این نوازنده بیان کرد: کرونا چهره‌های گوناگونی دارد. یکی از چهر‌ه‌های بزرگ و منفی آن این است که همه می‌دانند این بیماری می‌تواند برای سلامتی آن‌ها خطرناک باشد و به همین خاطر در خانه به سر می‌برند. البته این بیماری برای سرمایه‌داری یک ترمز و یک عامل بازدارنده برای طبیعت و تمام امکانات این جهان است. در حال حاضر فقیر و غنی همه در یک دام افتاده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم جهان پس از کرونا جایی شود که انسان از زاویه‌ای دیگر به ماجرا نگاه کند. همه دردمند هستند و کسی نیست که از این ماجرا رنج نبرد ولی چگونه گذراندن این دوران خودش تعیین‌کننده است که ما بتوانیم در جهان پس از کرونا، بهتر از پیش زندگی کنیم.