سرویس موسیقی هنرآنلاین: در ادامه مجموعه کنسرت‌های آنلاین جشنواره "نوروزخانه" حمید حامی خواننده موسیقی پاپ شامگاه دوشنبه 18 فروردین با اجرای منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز خود در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به روی صحنه رفت.

حامی پیش از شروع کنسرت درباره اجرا در سالن بدون تماشاچی گفت: خواننده‌ها معمولاً در کنسرت‌ها به صدا و حضور مردم تکیه می‌کنند و گاهی از نفس آن‌ها بهره می‌گیرند و عدم حضور آن‌ها در سالن اتفاق بسیار بدی است. با این حال امشب هزاران نفر ما را از خانه خود تماشا می‌کنند و این برای ما دلخوشی بزرگی است.

وی در رابطه با قطعاتی که برای کنسرت آنلاین آماده کرده است، توضیح داد: سعی کردم آهنگ‌هایی را برای کنسرت امشب آماده کنم که مردم آن‌ها را دوست دارند و با آن‌ها خاطره ساخته‌اند.

حامی کنسرت خود را با اجرای قطعه "لیلای من" شروع کرد و پس از اجرای این قطعه گفت: امروز روز جهانی بهداشت و سلامتی است و من خوشحالم که ما مردم بهداشت را رعایت می‌کنیم و قدر سلامتی خودمان را می‌دانیم.

قطعات "یادم باش"، "زمستون"، "خواب سیاه" و "دلم گرفت" دیگر قطعاتی بودند که حامی آن‌ها را اجرا کرد.

یکی از اتفاقات جالب این کنسرت آن‌ جایی رقم خورد که حامی پس از اجرای آهنگ "فقط نگاه می‌کنم"، تصویری را از زنده‌یاد بابک بیات نشان داد و گفت: چندین سال پیش آقای کیومرث پوراحمد یک دوربین به من داد و من با همان دوربین این عکس را از زنده‌یاد بابک بیات گرفتم که پدر معنوی من است.

حامی در قسمت پایانی کنسرت خود، قطعات "نارنج و ترنج" و "شوق تنهایی" را اجرا کرد.

مه‌‎سیما فلاحی (فلوت)، علی آقاجانی و آرش جامع (ویولن)، علیرضا میرآقا (پرکاشن)، سروش عمومی (درامز و فلوت)، کیوان فرشیدنیا (گیتار بیس)، رضا رحمانی (گیتار اسپنیش)؛ عادل فلاح (نوازنده کیبورد و سرپرست گروه)، محمدرضا عقیلی (پیانو) نوازندگانی بود که در این کنسرت حامی را همراهی می‌کردند.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین جشنواره "نوروزخانه" از هشت فروردین با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.

در ادامه این مجموعه کنسرت‌ها سه‌شنبه 19 فروردین سینا سرلک از ساعت 21 روی صحنه می‌رود.