سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیان پورتراب آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده گروه کامنت درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین، گفت: واقعیت این است که این شرایطی که به خاطر شیوع ویروس کرونا پیش آمد برای کار من چندان بد نبود و اتفاقاً یک توفیق اجباری شد تا بتوانم یک سری از کارها را که در طول سال نتوانسته بودم پیش ببرم انجام بدهم.

وی ادامه داد: من در این ایام علاوه ‌بر یک سری کارها که از قدیم به سرانجام نرسیده بود، روی پروژه‌هایی جدید ازجمله یک آلبوم راک کار می‌کنم.

پورتراب درباره آلبوم جدید خود توضیح داد: اکثر کارهای این پروژه بر عهده خودم است، ضمن این که یکی از دوستان خوبم اردلان مجتبوی نوازنده گیتار الکتریک و علی الماسی گیتاریست گروه کامنت هم با ما همکاری می‌کنند. در حال حاضر مشغول کار بر روی این آلبوم هستیم. فکر می‌کنم آلبوم تا دو ماه دیگر آماده انتشار می‌شود ولی در مورد زمان‌بندی پخش آن ابتدا باید با تهیه‌کننده به نتیجه برسیم.

وی درباره برنامه‌های آینده خود بیان کرد: شرایط آن‌قدر گنگ است که نمی‌شود برای آینده برنامه‌ریزی خاصی داشت. ما در این شرایط فقط می‌توانیم آن چیزهایی را که بلد هستیم در خانه‌هایمان انجام بدهیم و پیش ببریم.

پورتراب در پایان گفت: گروه کامنت قرار بود روز هفتم فروردین کنسرت برگزار کند که این اجرا به خاطر همین مسائل لغو شد. در حال حاضر منتظر هستیم شرایط مساعد شود تا فعالیت‌های خودمان ازجمله برگزاری کنسرت را از سر بگیریم.