سرویس موسیقی هنرآنلاین: در ادامه مجموعه کنسرت‌های آنلاین، مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ شامگاه شنبه‌شب 16 فروردین با اجرای منتخبی از قطعات شاد و خاطره‌انگیز خود در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برنامه اجرا کرد.

این خواننده پیش از شروع کنسرت با اشاره به صندلی‌های خالی سالن گفت: من در این زمینه بی‌تجربه نیستم و در 1393 نیز برای ویژه‌برنامه نوروزی شبکه یک سیما در سالن اریکه ایرانیان کنسرت آنلاین برگزار کردم ولی به هر حال این حس و حالی غریبانه است.

یغمایی ادامه داد: ما امشب مردم را روی صندلی‌های خالی سالن تصور می‌کنیم و مطمئناً انرژی آن‌ها به ما می‌رسد. سعی می‌کنیم انرژی آن‌ها را بگیریم و صد برابر به خودشان برگردانیم.

این کنسرت با اجرای قطعه "حس می‌کنم تو رو" آغاز شد و در ادامه یغمایی درباره قطعاتی که می‌خواهد اجرا کند توضیح داد: فرصت نداشتیم برخی از قطعه‌ها را تمرین کنیم ولی به عشق شما آمدیم که بتوانیم یک حال خوبی را منتقل کنیم.

پس از این صحبت‌های یغمایی بود که آهنگ ریتمیک و شاد "نگارا" اجرا شد. "اتفاق"، "از من چرا رنجیده‌ای" و "اگه بد شد" از دیگر قطعاتی بودند که توسط یغمایی و گروه او اجرا شدند.

او که در تمام طول کنسرت سعی داشت مردم را به در خانه ماندن تشویق کند، به خطرناک بودن بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: چند روز پیش برادر مسعود امامی یکی از همکار عزیزم به خاطر همین بیماری از دنیا رفت. من می‌دانم که بعضی از شما مجبور هستند ولی کسانی که مجبور نیستند لطفاً از خانه بیرون نروند و امیدوار هستم که با آهنگ‌های امشب ما کمی شاد شوند.

برای اجرای آخرین قطعه کنسرت، یغمایی مجدد به سراغ قطعه "نگارا" رفت تا کنسرت آنلاین خود را با این آهنگ ریتمیک به پایان برساند.

آرمین شریف پور (درامز)، مرتضی عابدی (گیتار الکتریک)، پیمان منوچهری (کیبورد)، عماد گلچهره (گیتار اسپنیش سولو) و ... به‌عنوان اعضای ارکستر مهدی یغمایی در این کنسرت به هنرنمایی پرداختند.

برنامه کنسرت‌های آنلاین با عنوان "نوروزخانه" این شب‌ها با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا در حال برگزاری است. علاقه‌مندان می‌توانند این کنسرت‌ها را به‌صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR تماشا کنند.