به گزارش هنرآنلاین، کنسرت‌های آنلاین امید حاجیلی و مهدی جهانی خواننده‌های پاپ در روزهای 8 و 9 فروردین در برنامه نوروزخانه برگزار و با استقبال مواجه شد.

کنسرت حاجیلی روز جمعه‌شب 8 فروردین و اجرای مهدی جهانی را در دومین شب کنسرت آنلاین نوروزخانه بیش از 600 هزار نفر به‌طور کامل و بیش از دو میلیون نفر بخش‌هایی را تنها از طریق یکی از پلت فرم‌ها تماشا کردند. بیش از 15 پلتفرم با هماهنگی‌های صورت گرفته به پخش این اجراها می‌پردازند و تجمیع آمار بازدید از آن‌ها، بر آمار فوق می‌افزاید.

در ادامه برگزاری کنسرت‌های آنلاین روزبه بمانی ۱۰ فروردین به اجرا خواهد پرداخت. گروه استاد اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسگری، گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی، گروه ژوانا (سعدالله نصیری)، حمید حامی، سینا سرلک، اشوان (اشکان خدابنده لو) در روزهای آتی بدون حضور تماشاگر اجرا می‌کنند و کنسرت‌ها به‌صورت آنلاین در سایت www.tva.tv پخش می‌شود.

کنسرت‌های آنلاین با عنوان نوروزخانه با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران توسط موسسه فرهنگی جام سبز در برج میلاد و در راستای سیاست‌های عمومی کشور برای افزایش روحیه نشاط در جامعه در ایام شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.