سرویس موسیقی هنرآنلاین: حمید بهروزی‌نیا آهنگساز و نوازنده تار درباره فعالیت این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: در این مدت که به خاطر شیوع ویروس کرونا مانند دیگران ناچار به خانه‌نشینی شدم، مشغول آهنگسازی و نوشتن یک کتاب کمک‌آموزشی برای هنرجویان عزیز بودم.

وی ادامه داد: علاوه‌ بر این ساخت کلیپ‌های کمک‌آموزشی در مورد تکنیک‌های ساز تار را هم شروع کردم که قسمت اول آن را در صفحه اینستاگرام خودم به اشتراک گذاشتم. قسمت‌های بعدی آن را هم به‌مرور خواهم ساخت چون فکر می‌کنم از این طریق هم می‌توانم از هنرجویانی که بضاعت مالی ندارند حمایت کنم و باعث شوم عزیزانی که این روزها در منزل تشریف دارند از وقت‌ خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

این نوازنده تار در رابطه با نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی آموزشگاه خود در این شرایط اظهار کرد: من تقریباً از پنجم اسفند که موضوع بیماری کرونا در کشورمان جدی شد، آموزشگاه موسیقی را تعطیل کردم و با تمام استادهای آموزشگاه صحبت کردم تا کلاس‌ها را به‌صورت مجازی برگزار کنند.

بهروزی‌نیا با اشاره به اینکه خود قبلاً تدریس آنلاین را تجربه کرده بود، افزود: آموزش آنلاین برای هنرجویان آموزشگاه موضوع جدیدی بود که آن‌ها پس از یکی دو جلسه برگزاری متوجه شدند کلاس‌های آموزش مجازی هم می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی درباره ویدئو کلیپ "ای دوست" که در اسفندماه منتشر شد، توضیح داد: ما ویدئو کلیپ "ای دوست" با آهنگسازی حسین بهروزی‌نیا و صدای اشکان کمانگری را ضبط و منتشر کردیم. این قطعه یکی از قطعات آلبوم "در آینه" است که در چند ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

این آهنگساز درباره توقف فعالیت‌های موسیقی ازجمله لغو کنسرت‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: ما در گروه خودمان که سینا سرلک خوانندگی آن را بر عهده دارد، برای اواخر اسفندماه برنامه برگزاری چند کنسرت را داشتیم که همگی ‌آن‌ها لغو شدند. امیدوار هستیم که هر چه زودتر شرایط مساعد شود تا ما بتوانیم کنسرت‌های خودمان را از سر بگیریم و با مخاطبانمان دیدار کنیم.

بهروزی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: این روزها مشغول کار بر روی یک آلبوم موسیقی بی‌کلام هستم که ساز تار یا سه‌تار در هر ترک با سازی متفاوت گفت‌وگو می‌کند. امیدوار هستم که شرایط زودتر به حالت عادی برگردد تا ما بتوانیم تمام این کارها را به نتیجه برسانیم.