سرویس موسیقی هنرآنلاین: شایان شکرابی آهنگساز، نوازنده و سرپرست گروه موسیقی دال درباره فعالیت‌های جدید این گروه به هنرآنلاین، گفت: ما قرار بود روز 18 اسفندماه در تالار وحدت روی صحنه برویم ولی متأسفانه به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی ادامه داد: تلاش کردیم این اجرا را هر طور که شده به خانه‌های مردم بیاوریم. به همین خاطر ما در اواخر اسفندماه یک اجرای زنده در اینستاگرام داشتیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم مواجه شد.

شکرابی با اشاره به اینکه گروه موسیقی دال برای اولین بار ضبط غیرحضوری را تجربه کرده است، عنوان کرد: اجرای آنلاین به اعضای گروه دال انرژی دوباره داد که یک قطعه دیگر را دور از هم ضبط کنیم. این که هر کدام از ما در خانه خودمان کار را ضبط کردیم، تجربه‌ای بسیار جالب بود. این قطعه با حال و هوای همه ما همخوانی دارد و فکر می‌کنم با استقبال خوبی هم مواجه خواهد شد.

وی درباره برنامه‌های آینده گروه دال گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی کردن ممکن نیست چون شرایط کشور در حال بحرانی است. فکر می‌کنم بهترین برنامه این باشد که همه ما به فکر سلامت خودمان و خانواده‌مان باشیم.