سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت گروه بهارآفرین به سرپرستی بهاره میرزاآقا قرار بود 23 اسفند سال گذشته برگزار شود که به خاطر شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی فعالیت‌های هنری لغو شد و به گفته میرزاآقا احتمالاً برگزاری این کنسرت به بعد از ماه مبارک رمضان موکول خواهد شد.

میرزاآقا با اعلام این مطلب به هنرآنلاین گفت: درست است که شرایط در حال حاضر سخت است ولی من اوضاع سخت‌تر از این را هم تجربه کرده‌ام و مطمئن هستم این بحران را هم پشت سر می‌گذاریم. عوامل تالار وحدت هم کنسرت ما را تا روزهای آخر از روی سایت بلیت‌فروشی برنداشتند و این دلگرمی خوبی برای ما بود، چون اگر همان اول اعلام می‌کردند که ما تا پایان ماه مبارک رمضان شرایط اجرای کنسرت را نداریم، ممکن بود روحیه‌مان را از دست بدهیم.

این خواننده درباره تأثیر کرونا بر روی فعالیت‌های موسیقی گفت: قطعاً تأثیرگذار بوده است و ما از لغو کنسرت بسیار متضرر شدیم. به هر حال باید مبلغ بلیت‌ها را برمی‌گرداندیم که کار هزینه‌بری بود. ضمن این که اجاره تالار وحدت هم هزینه بسیار بالایی است و ما از چند ماه قبل این مبلغ را پرداخت کرده‌ بودیم. ما در این مدت استودیو گرفتیم و نوازنده‌ها را دور هم جمع کردیم و پول آن‌ها را پرداخت کردیم. از آنجا که نوازنده‌های گروه من نوازنده‌هایی شاخصی هستند، برای حضور آن‌ها در تمرین باید تدابیری بیندیشم تا آن‌ها را راضی نگه دارم. همه این‌ها فشار اقتصادی سختی به من وارد می‌کند.

میرزاآقا خاطرنشان کرد: البته سعی می‌کنم خوب به قضیه نگاه کنم چون چاره‌ای دیگر ندارم. امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی بیفتد و حداقل برخی از سدها را بردارند. من بیست و چند سال است که دارم برای این کار زحمت می‌کشم و به غیر از این کار هیچ کار دیگری بلد نیستم. زمانی می‌توانستم کفش آهنی بپوشم و این راه را بروم ولی الآن دردهای زیادی دارم که می‌ترسم نتوانم ادامه بدهم.