سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه اوهام که پس از جدایی شهرام شعرباف سرپرست و خواننده گروه مدتی از صحنه دور شده بود، پیش از این قصد داشت در روز 16 اسفندماه در سالن اندیشه حوزه هنری به روی صحنه برود و به اجرای قطعات جدید و البته قدیمی خود بپردازد، اما با توجه به شیوع بیماری کرونا این اجرا لغو شد.

نیما جوان مدیر شرکت جوان و مدیر برگزاری این کنسرت دراین‌باره گفت: خبردار هستید که کنسرت‌ها تا 16 اسفند لغو شدند، در نتیجه اجرای گروه اوهام نیز لغو شد. تاریخ جدید به‌زودی اعلام خواهد شد.

اوهام که نوروز سال 1398 قطعه "جام جم" را برای برنامه تلویزیونی "فرمانده" خواند، پس از 20 سال انتظار توانست مجوز انتشار آلبوم "نهال حیرت" را که در دهه 1370 به‌صورت غیرمجاز منتشر شده بود بگیرد ولی این آلبوم هنوز به دنبال تهیه‌کننده و اسپانسر است. این آلبوم با اشعار حافظ ساخته شد و بسیاری از افراد آن را در زمان خودش اولین آلبوم موسیقی راک در ایران می‌دانستند.

سبک موسیقی اوهام تلفیقی از راک و موسیقی ایرانی به همراه اشعار حافظ و مولوی است. این گروه در سال 1378 با سه عضو اصلی شامل شهرام شعرباف، بابک ریاحی‌پور و شاهرخ ایزدخواه شکل گرفت. بابک ریاحی‌پور که برای مدتی از گروه اوهام جدا شده بود، در کنسرت پیش ‌رو بار دیگر این گروه را همراهی خواهد کرد. در این کنسرت برخی نوازنده‌های گروه رادیو نیز به‌عنوان نوازنده مهمان، گروه موسیقی اوهام را همراهی می‌کنند.