سرویس موسیقی هنرآنلاین: برج آزادی شامگاه گذشته میزبان گروه موسیقی پاپ ترانه به سرپرستی و خوانندگی تورج امیرنظامی بود.

در ابتدای این کنسرت، گروه یک قطعه بی‌کلام اجرا کرد و پس از آن، امیرنظامی لحظاتی به گفتگو پرداخت و از حضور هواداران در این کنسرت تشکر کرد. قطعات این کنسرت شامل سه بخش عاشقانه، عارفانه و حماسی بود.

پس از صحبت‌های تورج امیرنظامی، گروه قطعات "وقتی که اومدی"، "فصل پروانگی"، "نوبهار"، قطعه محلی خراسانی "یکه‌سوار"، "قایق تنها"، "منزل به منزل"، "مریم سپید"، "دلش مثل یک مرد" و "آخرین بهانه" را اجرا کرد.

تورج امیرنظامی (سرپرست گروه، خواننده و نوازنده گیتار)، محمد تفقدی جامی (نوازنده گیتار، گیتار الکتریک و همخوان)، شهاب محمودی (نوازنده درامز) خسرو صفری آهنی (نوازنده گیتار باس و همخوان)، گرشا زین اقلی (نوازنده کیبورد)، امیر اثنی عشری (نوازنده پرکاشن) و سروش مقدم (نوازنده فلوت) اعضای ارکستر گروه ترانه را تشکیل دادند.

گروه موسیقی پاپ ترانه در سال 1381 توسط تورج امیرنظامی تأسیس شد و اجراهایی را در شهر مشهد روی صحنه برد. در سال 1397 این گروه با ترکیب جدید فعالیت‌هایش را از سر گرفت و با حمایت انجمن موسیقی خراسان اجراهایی را روی صحنه برد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تا پنجشنبه اول اسفند در شش سالن وحدت، رودکی، نیاوران، سوره، برج آزادی و میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.