سرویس موسیقی هنرآنلاین: گروه کوبه‌ای و آوازی ایران‌زمین، ارکستر چکاوک، گروه هوران، کوارتت خلیج‌فارس، گروه نغمه گردان، گروه بانگ نو، گروه کادوس، برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی جوان، گروه رها و آرون افشار روز دوشنبه 28 بهمن در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تهران برنامه اجرا می‌کنند.

تالار وحدت

گروه کوبه‌ای و آوازی ایران‌زمین (ودا)

کنسرت گروه کوبه‌ای و آوازی ودا دوشنبه 28 بهمن از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

این کنسرت مجموعه‌ای از فعالیت‌های آموزشگاه ودا در زمینه موسیقی کودک است که قرار است از سازهای کوبه‌ای ایران ازجمله دهل، دمام، تنبک، نقاره و... استفاده شود. در این کنسرت پیران مهاجر، مرتضی مؤمنیان، بهزاد منصوری، گلناز نویدان، سمیرا حسینی، بهاره کدخدا زاده و... با گروه همکاری کنند. اعضای گروه در این اجرا ترانه‌های مختلف از موسیقی نواحی با گویش‌های مختلف را اجرا می‌کنند که از سازهای دیگر ازجمله پیانو نیز استفاده خواهد شد. همچنین در این کنسرت 120 کودک به اجرای برنامه خواهند پرداخت و قرار است حدود 12 قطعه برای مخاطبان اجرا شود. این کنسرت برای رده سنی چهار سال به بالا است که شامل نمایش، حرکت و موسیقی است.

ارکستر چکاوک

تازه‌ترین کنسرت ارکستر چکاوک به رهبری رضا شایسته و خوانندگی مجید حسین‌خانی و سروش مظفری دوشنبه 28 بهمن‌ از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این کنسرت همچون سبک و سیاق کارهای پیشین ارکستر چکاوک، آثاری از استادان بزرگ موسیقی ایرانی ازجمله ملک، خرم، شاپوری، شیبانی و توکل پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد. دانیال جورابچی کنسرت مایستر، آرمین قضاتی، موژان میرزایی، مرضیه مزینانی، حسین پارسافر، مصطفی حیات غیبی، هدیه حجازی، نوشین معتمدی، روزبه بهاری، مجید خردجو، امیر حسین شجاعی، مرصاد صفوی نوازندگان ویولن، داریوش حجازی، حمید یاسری، امیر حسین تایی، کوشا صرافی نوازندگان ویولن آلتو، علی آقاجانی، ویدا ملاحسنی، ابراهیم قاعدی، امیرعلی اخلاقی نوازندگان ویولنسل، سیامک صانعی نوازنده کنترباس، آزاده امیری نوازنده تار، مینو قاسم پور نوازنده قانون، محمد غریبی نوازنده پیانو، علی خبار نوازنده تنبک، نیلوفر ابراهیمی نوازنده فلوت، علی شمس‌آبادی نوازنده کلارینت و علیرضا دریایی و امیرحسین تایی تنظیم‌کنندگان قطعات گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می‌دهند. ارکستر "چکاوک" ازجمله ارکسترهای فعال بخش خصوصی است که از سال 77 به رهبری رضا شایسته از شاگردان زنده‌یاد اسدالله ملک و وارطان ساهاکیان با هدف زنده نگه‌داشتن آثار فاخر ملی و همچنین معرفی خواننده‌های توانمند و آتیه‌دار، اجراهای متعددی در فرهنگسراها، حوزه هنری، تالار وحدت و همچنین شبکه‌های مختلف صداوسیما داشته است. این ارکستر تاکنون چهار آلبوم تصویری به نام‌های چکاوک 1، 2، 3 و 4 را منتشر کرده است.

تالار رودکی

گروه هوران

تازه‌ترین کنسرت گروه هوران به سرپرستی بهروز قهاری و خوانندگی بامداد فلاحتی دوشنبه 28 بهمن برگزار می‌شود.

گروه موسیقی هوران، گروهی مبتنی بر سازهای کوبه‌ای است که از سال 1377 کار خود را آغاز کرد و تاکنون علاوه بر تربیت نوازندگان و مدرسان حرفه‌ای، کنسرت‌های مختلفی در خارج و داخل کشور برگزار کرده‌اند.

کوارتت خلیج‌فارس

تازه‌ترین کنسرت کوارتت خلیج‌فارس به رهبری امین غفاری دوشنبه 28 بهمن از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

کوارتت زهی خلیج فارس در سال 1398 به سرپرستی امین غفاری فعالیت حرفه‌ای خود را در راستای اجرا و ضبط آثار فاخر موسیقی کلاسیک جهان و به‌ویژه ایران آغاز کرد. این کوارتت در آغازین روزهای فعالیت خود همراه با گروه "قمر" به سرپرستی نوید دهقان به روی صحنه رفت و اجرای قابل قبولی را ارائه داد. امین غفاری (ویولن اول)، فرشاد شیرانی (ویولن دوم)، مهدی منادی (ویولا) و کورش کشاورز (ویولن‌سل) اعضای این ارکستر را تشکیل می‌دهند.

سالن نیاوران

گروه نغمه گردان

تازه‌ترین کنسرت گروه نغمه گردان به سرپرستی احسان عبایی و خوانندگی محسن حسینی دوشنبه 28 بهمن از ساعت 18:30 برگزار می‌شود.

گروه موسیقی نغمه گردان در پاییز 1397 تشکیل شد و تلاشش برای به‌کارگیری ترکیب سازهای رایج موسیقی شهری با همراهی سازهای کوبه‌ای و ایجاد تنوع در موسیقی سنتی ایرانی است.

گروه بانگ نو

کنسرت گروه بانگ نو به سرپرستی نسترن هاشمی و خوانندگی مهیار شادُروان دوشنبه 28 بهمن از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

نسترن هاشمی دانش‌آموخته دانشگاه هنر تهران است و آهنگسازی را نزد استاد مهران روحانی آموزش دیده است.

تالار سوره

گروه کادوس

گروه موسیقی کادوس به سرپرستی آرمین فریدی و خوانندگی هوشنگ بداغی دوشنبه 28 بهمن از ساعت 18:30 به روی صحنه خواهد رفت.

گروه کادوس تالش در سال 1382 تشکیل شد. کادوس در این سال‌ها در اشاعه فرهنگ و موسیقی تالش و معرفی مقام‌ها و هواهای موسیقیایی بکر منطقه تالش تلاش کرده است. این گروه ضمن احیای سازهای کهن تالش مثل تنبوره، در کشورهای متعددی همچون روسیه، بلاروس، آذربایجان و ارمنستان به اجرای موسیقی تالش پرداخته است.

اجرای برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان

برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان در بخش‌های موسیقی دستگاهی و نواحی دوشنبه 28 بهمن از ساعت 21:30 به روی صحنه خواهند رفت.

برج آزادی

گروه رها

تازه‌ترین کنسرت گروه موسیقی رها به سرپرستی مهدی تیموری دوشنبه 28 بهمن از ساعت 21:30 برگزار خواهد شد.

گروه رها از سال 1388 به سرپرستی مهدی تیموری و با همراهی نوازندگان دانشجوی دانشگاه هنر فعالیت خود را آغاز کرد. برنامه‌های هنری این گروه با ضبط آلبوم "دورها آوایی است" به‌صورت آنسامبل و با صدای محمد معتمدی ادامه پیدا کرد و اجراهای صحنه‌ای متعددی را روی صحنه برد.

میلاد نمایشگاه

آرون افشار

تازه‌ترین کنسرت آرون افشار دوشنبه 28 بهمن در دو سئانس برگزار می‌شود.

افشار خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ متولد سال 1377 در مشهد است. او موسیقی را از سن هشت سالگی با ساز گیتار آغاز کرده و در کنار آن به فراگیری ساز پیانو نیز پرداخته است. اولین اثر رسمی او با نام "جانم باش" در سال 1397 منتشر شد و پس از آن مورد توجه قرار گرفت.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تا پنجشنبه اول اسفند در شش سالن وحدت، رودکی، نیاوران، سوره، برج آزادی و میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود.