به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سیریا، گروه موسیقی بوشهری سیریا تازه‌ترین کنسرت خود را در شیراز برگزار می‌کند.

در این کنسرت که با همکاری مجموعه فرهنگی- سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز و موسسه‌ فرهنگی و هنری آوای هنر مهنا برگزار می‌شود گروه سیریا به روی صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم "میز دوتایی" را اجرا می‌کند.

آلبوم "میز دوتایی" به‌زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد و قطعات "میز دوتایی"، "هوار"، "معشوق دولاچنگ"، "حجله"، "جهاز جنی" و "شعر یادم ر" و پنج قطعه‌ دیگر که در این اثر به چشم می‌خورد در تازه‌ترین کنسرت گروه سیریا اجرا می‌شود.

سیریا فعالیت رسمی خود را سال گذشته با قطعه‌ی "هوار" آغاز کرد و تابستان امسال با انتشار قطعه‌ی "شعر یادم ر..." از پروژه "میز دوتایی" که با استقبال چشمگیری مواجه شد ادامه و با برگزاری اجراهای متعدد گسترش داد. این گروه پس از انتشار و رونمایی از نخستین آلبوم رسمی خود، کنسرت‌هایی در تهران، کرج، اهواز، رشت و بندرعباس تدارک خواهد دید.

اعضای سیریا عبارتند از محمد لاریان: خواننده و نوازندگان بهروز شریفیان: پرکاشن، معین پاکباز: درامز، مهدی ناصری: گیتار، امیرحسین ماهینی: گیتار باس، مهدی منفرد: نی انبان، نی جفتی و فرشاد برنجی: پیانو هستند.

کنسرت این گروه 18 بهمن‌ماه در دو سئانس 18 و 21 در سالن سبز مجتمع هنر شهر آفتاب برگزار می‌شود