سرویس موسیقی هنرآنلاین: ماهان بهرام خان خواننده پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در یک سال اخیر تمام تمرکزم را بر روی انتشار تک‌آهنگ گذاشتم. به‌تازگی نیز قطعه "بعد تو" را به همراه موزیک ویدئو آن در فضای مجازی منتشر کردم. همچنین در این مدت مشغول انتخاب نوازنده برای گروهم بودم که به امید خدا به‌زودی تمرینات خودمان را برای اجرا در تهران و شهرستان‌ها آغاز خواهیم کرد.

خواننده آلبوم‌های "من هنوز" و "یک و یازده دقیقه" ادامه داد: در حال حاضر چند تک‌آهنگ آماده انتشار دارم و احتمالاً تا قبل از برگزاری نخستین اجرای زنده، چند قطعه را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد. تنظیم تعدادی از قطعات بر عهده یاسین ترکی است.

بهرام خان در مورد انتشار آلبوم جدید گفت: فعلاً هیچ برنامه‌ای برای انتشار آلبوم جدید ندارم. در مقطع کنونی تمام تمرکزم روی انتشار تک‌آهنگ و برگزاری کنسرت است. رهبری ارکستر و تنظیم قطعات کنسرت بر عهده خودم است، بنابراین این موضوع زمان زیادی را از من می‌گیرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در این شرایط به تولید آلبوم فکر نکنم.

این خواننده افزود: ما در نظر داشتیم تا پایان سال کنسرت‌های خودمان را در تهران و شهرستان‌ها آغاز کنیم، اما با توجه به شرایط کنونی کشور و حال نامساعد مردم، تصمیم گرفتیم فعلاً کنسرت برگزار نکنیم، بنابراین نمی‌توانم قول اجرای کنسرت تا پایان سال را بدهم، اما در تلاش هستیم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد. ضمن این که هنوز تصمیم قطعی برای شروع کنسرت‌ها از تهران یا شهرستان‌ها گرفته نشده است و به‌محض به قطعیت رسیدن درباره این موضوع، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

خواننده قطعه "حواست نیست" همچنین در مورد همکاری با شرکت آوای صلح گفت: در حال حاضر حدود یک سال و نیم است که همکاری خودم را با شرکت آوای صلح به مدیریت آقای مهیار ضمیری آغاز کرده‌ام. پس از مشورت‌هایی که با دوستان هنرمندم داشتم و پس از این که با آقای ضمیری و شرکت آوای صلح آشنا شدم، تصمیم گرفتم که با این شرکت همکاری کنم. خوشبختانه تعامل خوبی با این شرکت دارم و در این مدت پنج تک‌آهنگ و دو موزیک ویدئو از من توسط این شرکت منتشر شده است.