به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، گروه موسیقی آوام به رهبری سینا خیرآبادی 25 دی‌ ساعت 18 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. دانیال جورابچی ارکستر مایستر و هادی قضات به‌عنوان سولیست در این اجرا حضور دارند.

در این کنسرت، مجموعه آثار سمفونیک گوستاو مالر با هدف معرفی رویکرد‌ این آهنگساز به زندگی و مرگ و موسیقی فیلم "آبی" به آهنگسازی زبیگنف پرایزنر اجرا می‌شود.

ارکستر زهی نیلپر و گروه کر کودک و نوجوان "کوک" در این اجرا گروه موسیقی آوام را همراهی می‌کنند.

کنسرت بین‌المللی ایران و اتریش در تالار رودکی

ارکستر فرناد پنجمین کنسرت بین‌المللی ایران و اتریش را به سرپرستی آریا باستانی نژاد با همراهی ارکستر زهی آوا و گروه کر بزرگ هنر فارابی به رهبری عبدالرضا امیرخانی 30 دی‌ ساعت 20 در تالار رودکی روی صحنه می‌برد.

کنسرت بین المللی ایران و اتریش

در این اجرا، کنسرت مایستر آنیا گوتوسکا استاد مدعو از اتریش حضور دارد. در این کنسرت قطعات شاخص آهنگسازان سبک باروک، امپرسیون و قرن بیستم در کنار موسیقی‌های برگزیده فیلم اجرا می‌شود.

اجرای ارکستر آلنام در تالار وحدت

ارکستر آلنام جدیدترین کنسرت خود را با عنوان شب موسیقی آذربایجان به رهبری وحید علی‌پور و خوانندگی مسعود امیر سپهر 28 دی‌ ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

ارکستر آلنام

در این کنسرت قطعات آذربایجانی چون ساری گلین، قالالی، قیزلارین رقصی، سولوی قارمون، سنده قالماز، آذربایجانیم و... اجرا می‌شود. در این اجرا، کنسرت مایستر دانیال جورابچی، نوازنده پیانو علی موسوی، نوازنده کمانچه محمدرضا عرفانی و نوازنده قارمون احسان اسداللهی حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این سه کنسرت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.