به گزارش هنرآنلاین به نقل از دفتر موسیقی، آمار مجوزهای صادرشده دفتر موسیقی در سه ماه سوم سال 98 برای اجرای صحنه‌ای، آلبوم موسیقی، تک آهنگ، نماهنگ، کتاب گویا، اجرای گروه‌های خارجی در ایران و تعداد شعرها و ترانه‌های ارسال‌شده به دفتر موسیقی، اعلام شد.

با توجه به این که مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان‌ها را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کنند و در تهران نیز مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در سالن‌های کمتر از 500 نفر ظرفیت را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صادر می‌کند، آمار اجراهای صحنه‌ای در استان‌ها و سالن‌های کمتر از 500 نفر ظرفیت تهران در این آمار لحاظ نشده و فقط مجوزهای اجراهای صحنه‌ای که دفتر موسیقی صادر کرده در آمار آمده است.

در سه ماه پاییز امسال 165 عنوان اجرای صحنه‌ای با 328 اجرا، 98 آلبوم موسیقی، یک هزار و 48 تک‌آهنگ، 37 نماهنگ، 13 کتاب گویا و 10 اجرای گروه‌های خارجی در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند. همچنین در سه ماهه پاییز امسال سه هزار و 6۰۰ پرونده شعر و ترانه در دفتر موسیقی تشکیل شده است. دفتر موسیقی در سه ماهه پاییز برای 15 شرکت فعال در حوزه موسیقی پروانه فعالیت صادر کرده است.