سرویس موسیقی هنرآنلاین: بهاره میرزاآقا خواننده و سرپرست گروه بهارآفرین درباره برنامه‌های اجرایی تازه این گروه گفت: در دی‌ماه دو کنسرت در پیش داریم. اولین اجرای ما شنبه هفتم دی و اجرای بعدی شنبه 28 دی ساعت 18 در تالار وحدت خواهد بود.

وی افزود: در این کنسرت قطعاتی از ساخته‎های هنرمندانی همچون آقایان مین‎باشیان، روحانی و خرم همچون "خوش آمدی"، "شکوفه‌ها"، "گل سنگ" و "باز آمدی" اجرا می‌شود. بخش‎هایی از برنامه گروه موسیقی بهار‎آفرین نیز به اجرای ترانه‎های محلی و فولکلوریک اختصاص‌ خواهد داشت. موسسه خیریه تپش این کنسرت را به نفع کودکان تحت پوشش موسسه برگزار می‌کند.

میرزاآقا ادامه داد: خوشبختانه اجرای ما در تالار وحدت است. از طرفی این تالار گنجایش بیشتری نسبت به دیگر سالن‌ها دارد و از طرف دیگر ساعت برگزاری از ظهر به ساعت 18 تغییر پیدا کرده است. قطعاً اجرا در سالن‌های بزرگ می‌تواند سودآوری بیشتری داشته باشد و صرفاً اجرایی برای یکی کردن دخل و خرج نیست. البته همان‌طور که پیش از این نیز به‌دفعات گفته‌ام بهترین ساعت برای برگزاری یک کنسرت، شب‌ها است چون مخاطبی که برای دیدن به یک اجرا می‌رود باید با فراغ بال به تماشا و شنیدن برود و دغدغه‌ای نداشته باشد.

میرزاآقا، نوشین پاسدار عود، صدا سدیفی قانون، ترگل خلیقی تار، تینا جامه گرمی ویلن، یگانه حسینی‌نیا ویولن، ملودی پازوکی پیانو، نگین زاده وکیلی ویولنسل، لیدا باقری فلوت، ندا بهزاد درامز و مارال خلیلی دف و کوبه‌ای در این کنسرت به اجرای برنامه می‌پردازند.