به گزارش هنرآنلاین ، شرکت ترانه شرقی از روز دوشنبه بیست و پنجم آذر ماه با انتشار قطعه "صبح خیال‌انگیز" به آهنگسازی مهیار علیزاده، امیررضا هراوی را به عنوان یکی از خوانندگان تازه وارد ژانر موسیقی ایرانی معرفی کرد.

قطعه "صبح خیال انگیز" با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعری از حسین منزوی، آهنگسازی مهیار علیزاده، میکس و مستر کاوه عابدین (استودیو صبا) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

هراوی فراگیری آواز ایرانی را از سن 14 سالگی آغاز کرد. او در این سال‌ها در محضر استادانی چون محمدرضا لطفی، علی‌اصغر شاهزیدی، محمود گلپایگانی، محمد گلریز و علیرضا قربانی به آموختن شیوه های مختلف آواز ایرانی پرداخت.

به گفته وی اکبر گلپایگانی، حسین خواجه‌امیری و غلامحسین بنان از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در حوزه تلفیق شعر و موسیقی، صدادهی درست و مرکب خوانی تاثیر زیادی در شیوه خوانندگی او داشته است.

شرکت ترانه شرقی در سالیان گذشته علاوه بر تولید آثار متعدد در حوزه موسیقی پاپ، آثاری را نیز در حوزه موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی نواحی و موسیقی ایرانی تولید کرده است، ضمن این که محسن رجب‌پور مدیرعامل این موسسه بین سال‌های 1389 تا 1392 عهده‌دار مدیریت ارکستر موسیقی ملی ایران بود.