سرویس موسیقی هنرآنلاین: داریوش صالح‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، نوازنده گیتار و پیانو و ایده پرداز گروه ضرب و فوت درباره برنامه‌های آتی خود این‌طور توضیح داد: قرار بود با همراهی گروه ضرب و فوت 25 آبان یک اجرای صحنه‌ای در تهران داشته باشیم، اما کنسرت ما به دلیل جو موجود در جامعه لغو شد.

او ادامه داد: تاریخ این اجرا به تاریخ 25 آذر موکول شد و قرار است کنسرت را با حمایت معنوی سازمان ملل در تهران روی صحنه ببریم. همزمان مراسم رونمایی آلبوم "باغ پلاستیکی" گروه ضرب و فوت نیز برگزار می‌شود. این آلبوم شامل 11 قطعه است که سه قطعه آن کاور قطعات بزرگ و شناخته‌شده است. کار تنظیم و آهنگسازی آلبوم را من با همراهی رضا تاجبخش انجام داده‌ایم. علیرضا میرآقا، سروش عمومی، امیر محمدی دیگر اعضای گروه را تشکیل می‌دهند.

صالح‌پور همچنین گفت: جدا از این، من با همراهی تاجبخش هشت قطعه به‌صورت تک‌آهنگ و در سبک پاپ مدرن به‌طور مشترک همخوانی و آماده کرده‌ایم که قرار است از ماه دی‌ با فواصل زمانی 30 تا 40 روز با مجوز لازم از سایت‌های معتبر موسیقی منتشر و پخش شود. اولین قطعه ما که قرار است منتشر شود "بهترین آهنگ دنیا" نام دارد که پیش‌تر منتشر شده بود و اکنون با تنظیم جدید من به‌صورت ریمیکس منتشر می‌شود. قطعه بعدی "ساحل" نام دارد که در بهمن‌ منتشر خواهد شد.

این آهنگساز اضافه کرد: فعلاً نه قصد انتشار آلبوم و نه قصد برگزاری کنسرت داریم. درواقع به دلیل این که به نظر می‌رسد امروز موسیقی پاپ راه خود را گم کرده است، ما تلاش می‌کنیم با این حرکت مسیر و حال و هوای پاپ را تغییر دهیم و طیف و رنگ جدیدی به آن اضافه کنیم. در حقیقت به دنبال موسیقی پاپ مستقل هستیم و تلاش خود را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهیم.

صالح‌پور همچنین گفت: دیگر فعالیت‌های من انجام آهنگسازی برای یک فیلم است که برای آن وقت زیادی صرف کردم، اما فعلاً نمی‌توانم نامی از پروژه و یا کارگردان آن ببرم. علاوه بر این با همراهی دهقان محمدی مسئولیت آهنگسازی یک فیلم مستند را نیز بر عهده گرفتم.

این هنرمند بیان کرد: ضمناً پیشنهادی برای تدریس دارم که مشغول مذاکرات نهایی هستیم. به‌زودی نیز یک سمینار چند روزه توسط من و پدرام کشتکار برگزار می‌شود که تاریخ و مکان آن به‌محض نهایی شدن متعاقباً اعلام می‌شود. همچنین مشغول همکاری با چند هنرمند جوان بااستعداد هستم که به نظرم پتانسیل لازم را دارند و شخصاً آینده خوبی برای آن‌ها در حوزه موسیقی پاپ متصور هستم.