سرویس موسیقی هنرآنلاین: نوید دهقان آهنگساز، نوازنده کمانچه و سرپرست گروه قمر درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: این روزها مشغول کار روی پروژه بزرگ "بهار آنسوی دیوار" هستیم که قرار است 22 آذر با همراهی کوارتت زهی خلیج فارس به سرپرستی امین غفاری در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه برود.

وی افزود: در این برنامه قطعاتی از ساخته‌های خودم و چند قطعه از کوارتت زهی خلیج فارس اجرا می‌شود. برای به سرانجام رسیدن این پروژه تلاش زیادی کرده‌ایم. "بهار آنسوی دیوار" بعد از اجرا و با در نظر گرفتن نقاط و ضعف و اشکالات و همچنین بازخوردها ممکن است در قالب یک آلبوم به بازار ارائه شود.

دهقان همچنین گفت: ارکستر مورد نظر ما ترکیبی از موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی کلاسیک غربی است. درنتیجه به یک کوارتت زهی نیاز داشتیم. پس از مذاکره با امین غفاری به نقاط مشترکی دست پیدا کردیم و همکاری‌مان شکل گرفت. ارکستر ما در اجرای پیش رو شامل 14 نفر است. 9 نفر از گروه قمر و چهار نفر از کوارتت زهی خلیج فارس در پروژه حضور دارند، ضمن آن که یک همخوان نیز با ما خواهد بود.

این آهنگساز ادامه داد: در کل امیدوارم برنامه خوبی باشد. برای کنسرت‌های شهرستان‌ها فعلاً صحبتی نشده به دلیل این که شرایط به‌قدری سخت است که بدون حمایت ارگان‌های دولتی امکان‌پذیر نخواهد بود.

سرپرست گروه قمر در پایان گفت: همچنین 11 آذر با گروه ارنواز به سرپرستی نسیم اربابی قطعاتی از ساخته‌های خودم در تالار وحدت اجرا می‌شود و من به‌عنوان آهنگساز در این اجرا حضور خواهم داشت.