به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، نشست هنرمندان موسیقی شنبه 25 آبان ساعت 18 با حضور اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

اجرای موسیقی گروه محمودی گلستانه با هم‌نوازی سنتور نوید توسلی و تنبک آریژ خیاط تیموریان با ساز و آواز در مایه سه‌گاه و گروه آزین با قطعاتی در آواز ابوعطا با همراهی مسعود آزین نار، کیارش بکتاشیان با ساز نی و تنبک کاوه محمدیان بخش‌هایی از این نشست است.

همچنین اجرای گروه موسیقی دبدبه با قطعات "خوشه‌چین"، "تصنیف عشق"، "نواها" و همراهی نوازندگان با سازهای عود، سنتور، دف، کوزه و تاس، کاخن و تنبک، دهل و دمام، پرکاشن و گروه همخوانی از بخش‌های متفاوت این برنامه است.

اجرای تک‌نوازی حبیب‌الله جعفری با ساز نی بخش پایانی این نشست خواهد بود.

نشست ماهانه موسیقی با هدف معرفی گروه‌های موسیقی و جوانان بااستعداد هنر موسیقی فعال در زمینه نوازندگی، آواز، ساخت ساز و آهنگسازی در موسیقی چند سال است شنبه‌های آخر هر ماه با حضور اهالی موسیقی، پیشکسوتان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. تلفن گویای 20-22872818 داخلی 118 برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.