به گزارش هنرآنلاین، کنسرت سه‌نوازی تار، کمانچه و تنبک با نام "خروش خموش" روز جمعه 10 آبان ساعت 20 در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

این برنامه در دو بخش آواز ابوعطا با یاد استاد صبا و قطعاتی از ایشان (بخش اول)، و دستگاه همایون با قطعاتی از آرش غفاری و سینا دانش (بخش دوم) در قالب سه‌نوازی ‌روی صحنه خواهد رفت. نوازندگان در این برنامه عبارتند از: آرش غفاری (تار)، سینا دانش (کمانچه)، و کیوان طاهری (تنبک).

آرش غفاری متولد سال ۱۳۶۳ در تهران، فراگیری تار را در ۱۱ سالگی نزد محمدرضا ابراهیمی آغاز کرد. او در ۱۳۷۹ آموزش را نزد داریوش طلایی ادامه داد و از اردیبهشت ۱۳۹۰ نزد محمدرضا لطفی بود. ازجمله فعالیت‌های او می‌توان به همکاری با گروه‌های بازسازی و همنوازان شیدا، حضور در ضبط آلبوم‌های "هنر گام زمان" و " سایۀ جان" به آهنگسازی و سرپرستی محمدرضا لطفی، اجرا در "شب ساز ایرانی ۴"، و تدریس تار در مکتبخانۀ میرزا عبدالله اشاره کرد.

سینا دانش متولد 1366 در قائم‌شهر، فعالیت خود را در زمینه موسیقی و ساز کمانچه از سال 1374 آغاز کرد و نزد معلمان و اساتید موسی محمدی، احمد محسن‌پور، محمدرضا لطفی، هایده رحمتیان، و کامران امید به فراگیری موسیقی پرداخت.

علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.