سرویس موسیقی هنرآنلاین: محسن شریفیان نوازنده، خواننده و سرپرست گروه لیان مهمان ویژه بیست و ششمین فستیوال سالانه بگ پایپ (نی انبان) است که از 23 تا 26 آبان ماه (14 تا 17 نوامبر) در ایرلند برگزار می‌شود.

او دراین‌باره به خبرنگار هنرآنلاین توضیح داد: این فستیوال به اجرای نوازندگان شاخص ساز بگ پایپ (نی انبان) از سراسر جهان اختصاص دارد. بنده نیز قرار است با همراهی سه نوازنده مطرح ایرلندی و محمد جابری نوازنده کوبه‌ای ایرانی مقیم لندن برنامه اجرا کنم. این روزها در حال تمرین برای اجرا در فستیوال هستم.

شریفیان درباره فعالیت‌های گروه لیان نیز توضیح داد: قرار است تازه‌ترین کنسرت گروه لیان 22 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه تهران برگزار شود. امیدواریم تا آن زمان مجوزهای لازم اخذ شود. در کنسرت جدید دو خواننده به نام‌های آکا صفوی و اکلو فرامرزی با ما همکاری می‌کنند. سعی می‌کنیم در این کنسرت کارهای جدیدی را اجرا کنیم.

او افزود: با پایان ماه صفر چند تک‌آهنگ منتشر خواهیم کرد که یکی از آن‌ها قطعه‌ای به همراه حبیب مفتاح است. در این قطعه فضای جدیدی از موسیقی جنوب بوشهر و ایران ترسیم شده است که امیدوارم مورد استقبال قرار گیرد.

شریفیان در پایان گفت: ما دو آلبوم موسیقی نیز آماده انتشار داریم، اما متأسفانه شرایط پخش آلبوم‌های موسیقی چندان رضایت‌بخش نیست. امیدوارم با تک‌آهنگ‌هایی که منتشر می‌کنیم، رضایت مخاطبان را جلب کنیم و به امید خدا سال آینده جدیدترین آلبوم گروه را منتشر خواهیم کرد.