سرویس موسیقی هنرآنلاین: اردوان انزابی‌پور خواننده سرپرست گروه راک تندر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های این گروه گفت: آلبوم فارسی‌زبان گروه تندر به نام "منهای صفر مطلق" آماده انتشار است که پس از ماه صفر به‌صورت آنلاین منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این آلبوم را از طریق سایت گروه و همچنین سایت‌های دانلود موزیک دریافت کنند.

او ادامه داد: "منهای صفر مطلق" شامل هشت قطعه است. تمام کارهای آلبوم را اعضای گروه انجام داده‌اند و میکس و مسترینگ قطعات بر عهده همایون مجدزاده است. چهار قطعه فارسی دیگر نیز تولید و آماده انتشار داریم که هنوز مشخص نیست آن‌ها را به‌صورت آلبوم یا به‌صورت تک‌آهنگ منتشر کنیم.

وی افزود: آلبوم دیگری نیز در دست تولید داریم که تمام قطعات آن به زبان انگلیسی است. این آلبوم در مرحله ضبط قرار دارد و قرار است آن را با کیفیت بالاتری منتشر کنیم. تمام کارهای این آلبوم را نیز اعضای گروه تندر انجام داده‌اند و اشعار از خود من است. قطعات آلبوم را در گذشته در کنسرت‌هایمان اجرا می‌کردیم و دمو آن نیز در سایت گروه در دسترس است.

سرپرست گروه تندر که از سال 1388 فعالیت خود را شروع کرد، همچنین در مورد تولید موزیک‌ویدئو توضیح داد: یک موزیک‌ویدئو قطعه Masha"" از آلبوم Rockin Man"" را آماده کرده‌ایم که به‌زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد. در حال آماده کردن یک موزیک‌ویدئو دیگر از آلبوم فارسی گروه هستیم و به‌محض انتخاب لوکیشن مناسب، این موزیک‌ویدئو را نیز تولید و منتشر می‌کنیم.

انزابی‌پور اضافه کرد: متأسفانه از سال گذشته اجراهای تمام گروه‌های راک لغو شد و فعلاً نمی‌توانیم در داخل کشور اجرایی داشته باشیم. البته بعضی از گروه‌های راک اجراهای کوچک‌تر مانند آموزشگاه‌ها و کافه‌ها برگزار کنند، اما این اجراها مد نظر ما نیست، به دلیل این که در این مکان‌ها کیفیت صدا، نور و تصویر مناسب نیست، همچنین به دلیل کمبود جا عده زیادی از علاقه‌مندان نمی‌توانند در آن مکان حضور داشته باشند و اجرای گروه را از نزدیک مشاهده کنند.

او تأکید کرد: در مورد اجراهای خارج از کشور نیز باید بگویم متأسفانه به دلیل این که تندر اسپانسر ندارد، گروه ما نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

انزابی‌پور در پایان گفت: به هر حال ما در حدود 40 قطعه تصویری با کیفیت بسیار بالا داریم و در حال حاضر داریم این قطعات را آماده می‌کنیم که در شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون یوتیوب، آپارات و همچنین سایت گروه آپلود کنیم تا هواداران بتوانند این قطعات تصویری را دانلود کنند.