سرویس موسیقی هنرآنلاین: سروش قهرمانلو خواننده، نوازنده و سرپرست گروه فیوژن راک نیوش درباره آخرین فعالیت‌های این گروه توضیح داد: فعلاً مشغول تمرین برای برگزاری کنسرت هستیم و اگر برنامه‌ها طبق روال پیش برود، آبان ماه در نیاوران اجرای خود را روی صحنه می‌بریم.

وی افزود: از اسفندماه سال گذشته که "نیوش: خواهم گفت" سومین آلبوم گروه ما منتشر شد، به دلایل مالی فعالیت زیادی نداشتیم. ما یک گروه مستقل هستیم و منابع مالی محدودی داریم. از طرفی سرمایه‌گذار یا اسپانسری هم نداریم. برای انجام فعالیت موسیقایی هزینه نیاز است که به همین خاطر فعالیت خود را محدود کرده‌ایم، اما از آنجا که فعالیت‌هایمان بسیار کم شده بود، مخاطبان از این مسئله گله‌مند بودند و درخواست‌های زیادی برای برگزاری کنسرت به ما ارائه شد که درنهایت تصمیم گرفتیم کنسرتی را بعد از ماه صفر فقط و فقط به درخواست هواداران داشته باشیم تا از ما راضی باشند.

قهرمانلو اضافه کرد: علت این که ما همیشه اجراهای خود را در نیاوران برگزار می‌کنیم، بحث مجوز و بروکراسی‌های دفتری است که حوصله ما قد نمی‌دهد. از طرف دیگر ما سه سالن در اختیار داریم و به همین دلیل همیشه برای اجرا نیاوران را انتخاب می‌کنیم.

این خواننده اضافه کرد: در کنسرت جدید 10 قطعه اجرا می‌کنیم که همگی از آلبوم‌های قبلی ما هستند ولی پنج قطعه جزو قطعاتی هستند که هنوز در جایی پخش نشده‌ است، هرچند مخاطبان دائمی کنسرت‌های ما برخی از این قطعات را پیش‌تر شنیده‌اند.

سرپرست نیوش همچنین گفت: ما مجوز تمام قطعات را دریافت کردیم، اما نزدیک به کنسرت تصمیم خواهیم گرفت کدام قطعات را برای اجرا انتخاب کنیم. همان‌طور هم که پیش‌تر گفتم فعالیت‌های گروه متناسب با درآمدهای گروه پیش می‌رود و چون انتشار تک‌آهنگ هزینه‌بر است تصمیم گرفتیم تا زمان کنسرت قطعه‌ای منتشر نکنیم.

این نوازنده ادامه داد: بازخورد آلبوم تازه ما خوب بود و از این بابت رضایت داریم اما فعلاً قصد انتشار آلبوم جدید نداریم.

او در پایان گفت: حرکتی که گروه ما بعد از انتشار آلبوم "نیوش: خواهم گفت" انجام داد ایران‌گردی برای معرفی آلبوم بود. ما شهر به شهر رفتیم و در شهر کتاب‌ها جلسه معرفی آلبوم و اجرای قطعات داشتیم. در همین رفت‌وآمدها با هواداران زیادی روبه‌رو شدیم. از اسفند سال گذشته در بسیاری شهرهای شمالی، مشهد، سمنان، کرمانشاه سنندج، همدان و.. حضور داشتیم و بعد از ماه صفر نیز در شهرهای دیگر نظیر شیراز، کرمان، یزد و... فعالیت خود را پی خواهیم گرفت.