سرویس موسیقی هنرآنلاین: مانی مزکی نوازنده سازدهنی و ترومبون و سرپرست گروه بمرانی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه توضیح داد: این روزها درگیر روند تولید آلبوم جدید خود هستیم. بحث تولید آلبوم جدید از همان زمان که "1340" آماده انتشار بود، مطرح شد و بعد از انتشار آن آلبوم به‌صورت جدی تولید کار بعدی را آغاز کردیم.

وی افزود: کار جدید با کارهای قبلی بمرانی فرق دارد و در آن فضایی متفاوت را تجربه کرده‌ایم. در کنار اعضای ثابت گروه، سالار اصغری به‌عنوان نوازنده جدید در این آلبوم با بمرانی همکاری می‌کند.

این نوازنده تأکید کرد: انتشار این کار و دیگر فعالیت‌های گروه همگی بسته به پروسه دریافت مجوز است. تمام هدف ما این است که آلبوم جدید تا آذر و نهایتاً دی‌ماه وارد بازار شود. اگر این پروسه به شکل عادی و بدون محدودیت زمانی طی شود، قطعاً برنامه کنسرت‌ها برای اجرای آثار جدید نیز به شکل منظم بعد از انتشار کار برگزار خواهد شد.

مزکی همچنین گفت: اما اگر این پروسه در بحث زمان دچار اختلال شود، قطعاً بعد از ماه‌های محرم و صفر تک‌آهنگ‌های آلبوم جدید را به فواصل مختلف زمانی در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد.

سرپرست بمرانی ادامه داد: برای انتخاب نام آلبوم جدید هنوز به توافق نرسیدیم. گرچه اسامی زیادی در ذهن داریم، اما هنوز هیچ‌کدام تأیید نهایی نشده است. درنتیجه نمی‌توانم به شما بگویم، اما بدانید اسم آلبوم ما قشنگ است!

او تأکید کرد: علاوه بر این مشغول ساخت یک موزیک ویدئو برای یکی از قطعات آلبوم "1340" هستیم و قرار است به‌موازات بقیه کارها قطعه "پری" را به‌صورت تصویری ضبط و منتشر کنیم.

این هنرمند در پایان گفت: تصور می‌کنم ما چند نفر در گروه بمرانی شانس بسیار خوبی داشتیم که همه‌چیز دست‌به‌دست هم داد تا موفق بشویم. ما تصمیم نگرفتیم مانند یک گروه باشیم، بلکه دلمان می‌خواست با همدیگر ساز بزنیم و شبیه کارهایی را بسازیم که دوست داشتیم.