سرویس موسیقی هنرآنلاین: کاوه دولت‌نیا موزیسین و خواننده موسیقی راک در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: در حال حاضر مشغول ضبط سه تک‌آهنگ با همراهی همایون مجدزاده به عنوان آهنگساز و نوازنده هستیم. این سه قطعه مربوط به قطعات آلبوم دوم بنده است که قرار است به صورت تک‌آهنگ منتشر شود. در حال حاضر این قطعات در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و از حدود دو ماه دیگر و در فواصل زمانی مختلف در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

خواننده‌ آلبوم "گل مرداب" تاکید کرد: در حال حاضر شرایط تولید و انتشار آلبوم نداریم و ترجیح می‌دهیم قطعات را به صورت تک‌آهنگ منتشر کنیم، اما اگر با واکنش خوب روبرو شدیم، احتمالا همین قطعات را به صورت آلبوم منتشر می‌کنم. ضمن این که فعلا قصد انتشار موزیک‌ویدئو نیز ندارم. هزینه ساخت موزیک‌ویدئو بالا است، اما نمی‌دانیم در کجا باید آن را منتشر کنیم!

دولت‌نیا در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها گفت: احتمالا پس از انتشار تک‌آهنگ‌های جدید، کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها خواهیم داشت. در پایان سال تمرینات کنسرت را آغاز خواهیم کرد و در سال آینده تور کنسرت‌هایمان را در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌کنیم.