سرویس موسیقی هنرآنلاین: "ترور خاموش" سریال جدید شبکه یک سیما با وجود این که تنها چند روز از پخش آن می‌گذرد، اما در این چند روز دچار حواشی فراوانی شده است.

پیش از این قرار بود مازیار فلاحی ترانه تیتراژ این سریال را بخواند، اما در قسمت ابتدایی این مجموعه که شنبه 23 شهریور پخش شد، رضا یزدانی به عنوان خواننده تیتراژ معرفی شد.

فلاحی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تایید قطع همکاری خود با این پروژه گفت: در رابطه با تیتراژ سریال "ترور خاموش" که قرار بود با صدای من از شبکه یک سیما پخش بشه، به اطلاعتون می‌رسونم علی‌رغم تغییرات زیادی که از من خواسته شد تا در این قطعه برخلاف میلم اعمال کنم و پس از انجام اصلاحات متعدد، در پایان خبر رسید که کل این قطعه مجوز پخش از تلویزیون نخواهد داشت، لذا من در این سریال با دوستان عزیز همکاری نخواهم داشت. ممنونم از هواداری همیشگی شما به امیدروزهایی بهتر.

کیهان+کلهر

این سریال روایت حساس‌ترین پرونده امنیتی چند سال اخیر در حوزه مواد مخدر و قاچاق انسان است که آرش بادپا موسیقی متن آن را به پایان برده است.

موسیقی تیتراژ سریال را نوازندگانی چون ‎علی جعفری پویان، ‎میلاد عالمی، ‎امین غفاری، ‎علیرضا چهره قانی ‎ (ویولن اول و دوم)، سهراب برهمندی (ویولا)، مهرداد عالمی (ویولون‌سل) نواخته‌اند. میکس‌، مسترینگ و سازهای الکترونیک را خود بادپا برعهده داشته و عباس عقابی دستیار آهنگساز این اثر است.

یزدانی برای "ترور خاموش" سه قطعه خوانده و ترانه "ارث اجدادی" با صدای او که به عنوان تیتراژ پایانی سریال آمده، سروده مجید بابازاده است. میلاد عدل آن را تنظیم کرده و ملودی هم کار خود یزدانی است. این خواننده همچنین دو قطعه دیگر را نیز برای سریال خوانده که "سایه نشو هرگز" و "تنهام نذار رفیق" نام دارد که برای دو کاراکتر "ترور خاموش" اجرا شده است.

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری، دومین همکاری مشترک این دو پس از تجربه موفق سریال "سارق روح" است. موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل، امنیت نرم است.

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، پرویز فلاحی پور، پریوش نظریه، ستاره اسکندری، رضا مولایی، سامیه لک، مهدخت مولایی، ژیلا آل ارشاد، مریم بوبانی، نازنین فراهانی، رؤیا میرعلمی، حمید شریف‌ زاده، حسین سحرخیز، سمیرا حسینی، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی از بازیگران آن هستند.