سرویس موسیقی هنرآنلاین: کیان پورتراب خواننده، آهنگساز و نوازنده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر مشغول تولید قطعات جدید و همچنین برنامه‌ریزی برای کنسرت هستم. امسال سه تک‌آهنگ را در فضای مجازی منتشر کردم و آلبوم جدیدم نیز ادامه همین قطعات است.

پورتراب درباره آلبوم جدید خود توضیح داد: قطعات این آلبوم تنوع سبک دارد، اما سعی کردم یکدستی قطعات حفظ شود. قرار است تمام قطعاتی که امسال به صورت تک‌آهنگ منتشر کردم به علاوه چند قطعه جدید را در قالب یک آلبوم موسیقی تا پایان سال جاری به بازار موسیقی عرضه کنم.

وی همچنین در مورد انتشار تک‌آهنگ و موزیک ویدئو نیز افزود: سعی می‌کنم تا ماه آینده قطعه جدیدی را به صورت تک‌آهنگ منتشر کنم، ضمن این که برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که از دو قطعه اجرای اخیری که در کاخ سعدآباد داشتیم موزیک ویدئو تهیه و منتشر شود.

 پورتراب در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز بیان کرد: برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و قطعاً پس از ایام محرم و صفر کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد که جزئیات برگزاری این کنسرت‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.