سرویس موسیقی هنرآنلاین: علیرضا قرایی‌منش خواننده پاپ و عضو گروه ژوان در مورد تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: این روزها با مهدی یغمایی در حال تولید و انتشارات قطعات و موزیک‌ویدیوهای جدید برای گروه ژوان هستیم. بعد از حدود 9 سال که این گروه فعالیتی نداشت، سعی می‌کنیم اتفاقات مثبتی را رقم بزنیم و بسیار امیدوار هستیم دوباره به روزهای خوب و پرکار خود برگردیم.

قرایی‌منش ادامه داد: از تمام طرفداران عزیز گروه ژوان هم تشکر ویژه می‌کنم که در این سال‌هایی که بنده و مهدی یغمایی به صورت مستقل فعالیت می‌کردیم، همچنان کنار ما بودند.

او همچنین درباره انتشار آلبوم و موزیک ویدئو هم گفت: به‌طور حتم در دو ماه آینده موزیک‌ویدئوهای جدید گروه ژوان منتشر خواهد شد، اما برای آلبوم گروه ژوان فعلاً برنامه‌ای نداریم. ابتدا باید واکنش مخاطبان به تک‌آهنگ‌های جدید را ببینیم و سپس طبق سلیقه مخاطبان آلبوم گروه ژوان را پیش ببریم.

قرایی‌منش همچنین درباره برگزاری کنسرت گروه ژوان در تهران و شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: ما اخیراً دو کنسرت پیانو و آواز داشتیم که با استقبال فوق‌العاده‌ای روبرو شد. به‌شخصه فکر نمی‌کردم که مخاطبان فهیم ما با سعه‌صدر این کنسرت را تماشا کنند. به هر حال شاید کنسرت پیانو جذابیت‌های کنسرت‌های معمول موسیقی پاپ را برای عده‌ای از مخاطبان نداشته باشد، اما بعد از آن دو کنسرت متوجه شدم که ما چقدر مخاطبان باسلیقه‌ای داریم که ما را حمایت می‌کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این کنسرت‌ها را ادامه دهیم. به امید خدا بعد از ایام محرم و صفر حتماً در تهران و شهرستان‌ها به صحنه خواهیم رفت. به احتمال فراوان کنسرت بعدی گروه ژوان در تهران خواهد بود که جزئیات بیشتر آن متعاقباً اعلام می‌شود.