سرویس موسیقی هنرآنلاین: امید رئیس‌دانا آهنگساز سینما و تلویزیون درباره برنامه این روزهای خود توضیح داد: روز گذشته موسیقی آخرین قسمت سریال "نهنگ آبی" رو تحویل دادم. از این که این پروژه با تمام پیچیدگی به سرانجام رسید، خوشحالم و اعتراف می‌کنم از ابراز لطف و محبت دوستانی که موسیقی این مجموعه را دوست داشتند بسیار انرژی گرفتم.

او ادامه داد: ضمن اینکه از کمک‌های مسعود همایونی و مازیار مرتاضیه در تیم موسیقی و میثم مولایی و آرش قاسمی به عنوان تدوینگر و طراح صدا بسیار سپاسگزارم.

رئیس‌دانا اضافه کرد: در روزهای آینده ضبط موسیقی سریال "87 متر" به کارگردانی کیانوش عیاری را پیگیری خواهم کرد. روند تولید این سریال زمان بر شده و نزدیک به دو سال است که مشغول تولید و فیلمبرداری است و به موازات موسیقی متن آن نیز ادامه دارد. بعد از سریال "هزاران چشم" و فیلم‌های "بیدارشو آرزو" و "کاناپه"، این چهارمین همکاری من با آقای عیاری است.

او تاکید کرد: حال و هوای موسیقی این سریال تلفیقی از موسیقی کلاسیک غربی با انگاره‌هایی کمرنگ از موسیقی ایرانی خواهد بود.

این آهنگساز همچنین به تازگی ساخت موسیقی سریال "شاهین" را پذیرفته است.

تولید این فیلم‌ سینمایی به کارگردانی سالار طهرانی و تهیه‌کنندگی آرش سجادی حسینی وعلی گلبهاران از اسفند سال گذشته آغاز شد. علیرضا کمالی، گلاره عباسی، مهران رنج‌بر، بهار نوحیان و فرزین محدث از جمله بازیگران فیلم‌سینمایی شاهین هستند.