سرویس موسیقی هنرآنلاین: دارا دارایی نوازنده و آهنگساز و سرپرست گروه داماهی درباره فعالیت‌های جدید خود به هنرآنلاین گفت: در نقش نوازنده مشغول ضبط چند قطعه با گروه‌های جوان تلفیقی هستم و همچنین با گروه میلاد درخشانی در استودیو همکاری می‌کنم. علاوه بر این به‌عنوان نوازنده در ارکستر آرش و مسیح عدل‌پرور حضور دارم.

او ادامه داد:  گروه داماهی نیز برنامه‌های متفاوتی برای بعد از ماه‌های محرم و صفر دارد و ما در شش ماه دوم سال پرکارتر خواهیم بود. این روزها مشغول تولید یک تک‌آهنگ و ضبط یک کلیپ تصویری هستیم و قرار است بعد از ایام سوگواری با گروه در تهران و شهرستان کنسرت برگزار کنیم.

سرپرست گروه داماهی درباره بازخورد "در من برو شکار" دومین آلبوم گروه که خرداد امسال روانه بازار شد، توضیح داد: آن‌طور که از ظواهر امر پیداست فروش مجازی آلبوم بسیار خوب بوده و از زمان انتشار آلبوم تا امروز این اثر جزو شش اثر پرفروش بوده است. درباره فروش فیزیکی آلبوم نمی‌توانم اظهارنظر کنم و این مسئله را باید از تهیه‌کننده آلبوم مطلع شویم.

دارایی ادامه داد: درباره موسیقی تلفیقی و وضعیت این روزهای آن نمی‌توان گفت به لحاظ مفهومی شاهد هیچ‌گونه پیشرفتی نبوده‌ایم و موسیقی‌های عجیب‌وغریبی که تگ تلفیقی بودن روی آن خورده می‌شود به‌هیچ‌عنوان تلفیقی نیستند.

او تأکید کرد: به‌عنوان‌مثال، خواننده‌ای یک قطعه موسیقی دستگاهی را اجرا می‌کند که المان‌های زیرساختی آن پاپ است، اما برچسب تلفیقی به آن می‌زند، در صورتی ‌که این کار کاملاً غلط است. قطعاً موزیسین‌های باسواد و آشنا به این ژانر صحبت من را تأیید می‌کنند و می‌دانند موسیقی‌هایی که امروز به آن تلفیقی گفته می‌شود نشانی از تلفیق در آن دیده نمی‌شود. در کل بازهم می‌گویم با ‌وجود این تعابیر اشتباه، وضعیت این ژانر تغییری نکرده و ثابت مانده است.