به گزارش هنرآنلاین، سیاوش پالاهنگ خواننده پاپ که قطعاتی چون "نمی‌گذرم"، "تو رفتی"، "دلبری تو" و... را در ماه‌های گذشته در بازار موسیقی کشور منتشر کرد، در آخرین روزهای تیرماه نخستین کنسرت رسمی خود را در پردیس تئاتر تهران به صحنه برد.

خواننده جوان در این کنسرت با اجرای قطعات آلبوم "عاشقانه" که حدوداً دو سال پیش مجوز گرفت روی صحنه رفت و تک‌آهنگ‌هایی چون "این منم"، "زل زدی"، "سخته"، "ای وای"، "عاشق تو" و "بارون" را به‌صورت زنده اجرا کرد.

پالاهنگ در بخشی از اجرایش با اشاره به حضور خانواده مرتضی پاشایی در سالن کنسرتش در ابتدا بخشی از قطعه معروف پاشایی "قلبم رو تکراره" را خواند که در ادامه این اثر با همخوانی حاضران در سالن ادامه پیدا کرد.

پالاهنگ از مرتضی پاشایی به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان این نسل یاد کرد و در ادامه با معرفی مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، به خانواده پاشایی که در سالن حضور داشتند ادای احترام کرد.

رضا چشم شب (رهبر ارکستر و گیتار نایلون)، عادل فلاح (پیانو)، رامبد رأفت (گیتار بأس)، مهدی دستگردی (پرکاشن)، علی درخشان (درام)، علی صیف الله زاده (ویولن)، علیرضا حبیبی (ساکسیفون و فلوت)، سعید رحیمی (کیبورد و سینت)، آرش برازنده (گیتار الکتریک) و سامان نیکنام (مدیر اجرایی کنسرت) اعضای گروه سیاوش پالاهنگ در این کنسرت را تشکیل می‌دادند.

او اعلام کرد به‌زودی تک آهنگ جدید خود "برو راحت باش" را منتشر خواهد کرد.

کنسرت سیاوش پالاهنگ به همت شرکت "نغمه ماندگار پارس" به مدیرعاملی و تهیه‌کنندگی محمدرضا عباسی برگزار شد.