امیرتاجیک، خواننده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: آلبوم جدیدم مدت‌هاست که آماده انتشار است اما در انتشار آن تاخیر به وجود آمد که این تاخیر امسال 8 ساله شد.

خواننده قطعه معروف "یه مسجد" افزود: قرار بود نام این آلبوم شیطان باشد اما قطعه شیطان به دلیل حس منفی که داشت از قطعات آن حذف شد و به دنبال نام دیگری برای آن هستیم. این قطعه به نقد شیطان پرستی پرداخته بود.

وی تاکید کرد: به جای قطعه شیطان قطعات دیگری را جایگزین کرده‌ایم. با این وجود تعداد قطعات آلبوم 10 قطعه شد که اغلب آنها را برادرم ساخته‌ و تنظیم کرده است. ترانه‌های آن را نیز افشین یدالهی، علیرضا حسینی و اشکام شب افروز سروده‌اند. در چند قطعه امید تاجیک همراه با من به اجرای قطعات پرداخته است و در بخشی نیز به عنوان سولیست حضور دارد.

تاجیک درباره زمان انتشار آلبوم خود گفت: آلبوم سال گذشته برای انتشار آماده بود اما در حال حاضر سعی کردیم با وسواس تغییرات اساسی بر روی آن لحاظ کنیم تا آهنگ‌های به روزتری ارائه شود؛ چرا که عمده تمرکز ما بر روی سلیقه و شعور مخاطب است و برای مخاطب کار می‌کنیم.

وی ادامه داد: این وسواس به حدی بود که 10 قطعه انتخاب شده در آلبوم نتیجه 30 قطعه ساخته شده بود. سعی کردیم در این انتخاب‌ها اشتباه نکنیم و آلبومی خوب و قابل توجه به دست مخاطبانمان برسانیم.

تاجیک در پایان گفت: بعداز انتشار آلبوم که زمان آن فصل پاییز است از میان قطعات آن و آلبوم‌های دیگرم انتخاب می‌‌کنم تا کنسرت خوبی برای هوادارانم برگزار کنم تا بدانند این 8 سال به آنها نیز فکر می‌کرده‌ام.