به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی در جلسه دیدار با محمد معتمدی خواننده از آمادگی دفتر موسیقی برای کمک به توسعه عادلانه هنر برای همه اقشار جامعه خبر داد.

در ابتدای این جلسه محمد معتمدی گفت: پس از حادثه سیل که در فروردین‌ماه امسال عده زیادی از هم‌وطنان ما را دچار مشکل کرد، کنسرتی خیریه برای کمک به سیل‌زدگان برگزار کردم. مدت‌ها بود دغدغه‌ این را داشتم که بخش بزرگی از مردم عزیز کشورم هرگز مخاطب هیچ کنسرتی نبوده‌اند، زیرا یک خانواده متوسط با درآمدی که دارد برای حضور در یک کنسرت باید بخش بزرگی از حقوقش را هزینه کند.

وی ادامه داد: بخشی از مردم جامعه ما، کنسرت هنرمندان این مرزوبوم را یک کالای فرهنگی، هنری و دور از دسترس می‌دانند. با توجه به این مسئله و در راستای پیاده کردن ایده هنر برای همه، از نوروز امسال اقدام به برگزاری کنسرت‌هایی برای مردم با درآمد متوسط کردم.

مدیرکل دفتر موسیقی ضمن تقدیر از این ایده و اظهار تأسف از مشکلاتی که برای هم‌وطنان سیل‌زده به وجود آمده، گفت: دفتر موسیقی آمادگی دارد برای اجرای کنسرت‌های مردمی و عمومی با هدف کمک به توسعه عادلانه هنر برای همه اقشار مردم، با هنرمندان عرصه موسیقی همکاری کند.