سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد وزیری خواننده موسیقی سنتی درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین، گفت: اکنون در حوزه موسیقی تلفیقی فعال هستم که قطعات منتشر شده از بنده به نام‌های "زخم و مرهم" و " میم مالکیت" گویای این قضیه هستند.

وزیری اضافه کرد: در ماه گذشته دو تک‌آهنگ را به فاصله اندک در ژانر موسیقی سنتی منتشر کردم که استقبال خوبی از آن صورت گرفت. هدفم این است که این روند را ادامه بدهم و در فواصل مختلف زمانی، قطعاتی را به‌صورت "سینگل" و البته با مجوز در فضای مجازی منتشر کنم.

این خواننده با اشاره به این که فعلاً برای انتشار آلبوم زود است، توضیح داد: کارهایی که در فضای مجازی پخش می‌شوند باید زمان کافی برای شنیده شدن داشته باشند. در ژانری که من فعالیت می‌کنم برای شنیدن شدن و ماندگاری یک اثر در مقایسه با آثار امروزی پاپ، زمان زیادتری لازم است. در نتیجه تصمیم دارم بعد از این که حضورم را در بازار موسیقی ثابت کردم برای انتشار آلبوم قدم بردارم.

این هنرمند ادامه داد: کارهایی که از من در این چند وقت منتشر شده است فضاهای مختلف موسیقی تلفیقی را در برمی‌گیرد. البته سعی کردم در یک فضا باقی نمانم، چون معتقدم تجربه نکردن باعث تکرار می‌شود. باید فضاهای جدید را در همان ژانر تجربه کرد تا به موفقیت دست پیدا کرد.

وزیری در پایان گفت: در حال حاضر نمی‌توانم زمان قطعی انتشار آلبوم را اعلام کنم، اما امکان دارد در صورت رفع مشکل مالی، تمام تک‌آهنگ‌ها را در قالب یک پکیج البته با اندکی تفاوت منتشر کنم. قطعاً دومین هدفم بعد از جمع‌آوری آثار، اجرای صحنه‌ای است که در برنامه آتی من قرار دارد.