سرویس موسیقی هنرآنلاین: امید نعمتی خواننده گروه پالت درباره سکوت خبری گروه گفت: نیمی از سال گذشته را مشغول فعالیت‌های مختلف کاری بودیم. به‌زودی فعالیت‌های گسترده‌ای از اجرای صحنه‌ای تا انتشار آلبوم را در تابستان امسال خواهیم داشت.

او ادامه داد: سومین آلبوم ما اواخر فصل تابستان منتشر خواهد شد. تمام ترانه‌های این کار سروده خودم و کاوه صالحی است، ضمن آنکه یک کار را هم رسول یونان سروده است. بقیه کارهای آلبوم توسط گروه انجام گرفته است.

نعمتی اضافه کرد: فضای آلبوم چیزی میان دو آلبوم قبلی است، با این تفاوت که در اثر جدید کمی متفاوت‌تر از آثار قبلی حرکت کرده و فضای بازتری را تجربه کردیم. تفاوت این اثر با آلبوم‌های دیگر استفاده از نوازنده و سازهای جدید است که جذابیت آن را اضافه کرده است. رویه پالت در آلبوم پیش رو تغییر نکرده، اما کمی فضای الکترونیک را تجربه کرده است.

این خواننده همچنین گفت: 26 ژوئن مصادف با دوشنبه چهارم تیرماه کنسرتی در شهر مونیخ در آلمان خواهیم داشت و اجراهای دیگر برای تهران و شهرستان هم به بعد از انتشار آلبوم خواهد افتاد، ضمن آن که در هفته آتی یک قطعه از آلبوم را به‌صورت تک‌آهنگ با موسیقی و تنظیم گروه و ترانه رسول یونان در فضا مجازی منتشر خواهیم کرد.