سرویس موسیقی هنرآنلاین: آرمین قیطاسی آهنگساز، نوازنده فلوت و سرپرست گروه آرس‌نوا با اشاره به این که گروه این روزها در حال تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت است به هنرآنلاین گفت: گروه آرس‌نوا مردادماه به صحنه می‌رود و قرار است در این کنسرت با خواننده‌های مختلف به اجرای برنامه بپردازیم.

قیطاسی تأکید کرد: در این کنسرت با رپرتوار جدید به صحنه می‌رویم. ساخت تمام قطعات تمام شده است. بخشی از کنسرت نیز به اجرای چند قطعه لاتین و موسیقی فیلم اختصاص دارد.

سرپرست گروه آرس‌نوا درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت علیرضا میرآقا، رضا آذرنژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسام سید احمد، حسین شریفی، رامین براتی، بابک مالکی‌فر، دارا دارایی، محمد شعبانی و هومن غفاری، حسام صدفی نژاد، آرین قیطاسی، غزل سعید، سایوری شفیعی، اصغر شمس‌آبادی و.... به‌عنوان نوازنده حضور دارند.

این نوازنده در پایان گفت: به احتمال زیاد در چند شهر دیگر به صحنه می‌رویم که هم‌اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم. چهار قطعه جدید هم ساخته‌ام که بعد از اخذ مجوز به‌زودی منتشر می‌شود.

آرمین قیطاسی متولد 1361 تهران و هنرآموخته هنرستان موسیقی است. فلوت ساز اصلی او است. پس از اخذ دیپلم وارد دوره عالی هنرستان موسیقی شد. نوازندگی در ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملل و.... بخشی از فعالیت‌های او در عرصه نوازندگی است.