سرویس موسیقی هنرآنلاین: سریال "از یادها رفته" به کارگردانی بهرام بهرامیان در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این سریال قصه عشق جوانی به نام مهراد (با بازی رضا یزدانی خواننده پاپ راک) از خانواده‌ای شناخته‌شده‌ در تهران قدیم به مهربانو ندیمه خواهرش را به تصویر کشیده است. میترا حجار، حسین یاری، سعید راد، مائده طهماسبی، رسول نجفیان، الهام حمیدی، بیتا فرهی، لیلا بلوکات، کامران تفتی، حبیب دهقان‌نسب، سیما تیرانداز، علیرام نورایی، حسین پاکدل و... از دیگر بازیگران مجموعه "از یادها رفته" هستند.

یزدانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره بازی در سریال "از یادها رفته" گفت: بعد از بازی در فیلم "تیک آف" که با واکنش‌های مثبت کارگردانان و بازیگران مختلف نسبت به حضور و نقش من در فیلم روبرو شد، بازیگری برای من به مسئله‌ای جدی تبدیل شد، به طوری که حس کردم باید عمیق‌تر به آن فکر کنم.

یزدانی که سابقه بازی در فیلم سینمایی‌ "طهران تهران" و نمایش "کمی بالاتر" را نیز در کارنامه دارد، ادامه داد: البته این را هم بگویم که در وهله اول شغل خوانندگی برایم اهمیت بیشتری دارد ولی در کنار آن بازیگری را هم دنبال می‌کنم. اگر پیشنهادی شود فیلمنامه، ترکیب بازیگران و کارگردان، فاکتورهای مهمی هستند که قبل از قبول نقش به آن توجه می‌کنم.

رضا یزدانی در سریال از یادها رفته

رضا یزدانی در مجموعه "از یادها رفته"

این خواننده اضافه کرد: در مورد سریال "از یادها رفته" در درجه اول نقش و سپس کارگردان را هم قبول داشتم و هم بسیار دوستش داشتم، اما این کار در مرحله انتخاب بازیگر خیلی عوض شد. بازیگران زیادی ورود و خروج داشتند که البته در نهایت کستینگ خوبی از کار درآمد. وقتی میترا حجار و بیتا فرهی و حسین یاری نقش‌های مقابلم را ‌دارند، یعنی با یک گروه وزین روبه‌رو هستیم. آن‌ها همگی با سال‌ها تجربه و محبوبیت به پروژه آمدند و وزن این سال‌ها را به کار ‌آوردند.

یزدانی تأکید کرد: درباره نقشم از همان ابتدا با خود من صحبت شده بود و شخص دیگری نامزد نبود. تنها مشکلی که برای پذیرفتن آن داشتم بحث زمان بود، چرا که به خاطر حرفه اصلی‌ام برایم سخت بود که مدت طولانی را روی یک پروژه متمرکز شوم، اما در آخر با مدیریت درست زمان، یک سال و نیم در این سریال کار کردم که و نتیجه کار برایم رضایت‌بخش بود.

این هنرمند همچنین گفت: واکنش‌ها تا به امروز مثبت بوده و گواه حرف من کامنت‌های مردم زیر پست‌های من در صفحات مجازی است. البته قرار نبود "از یادها رفته" در ماه رمضان برای پخش برود. قرار بر پخش هفتگی بود، اما در آخر به‌عنوان سریال مناسبتی از شبکه اول سیما روی آنتن رفت.