سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمد گلریز درباره آخرین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین گفت: شبکه چهار سیما هم‌زمان با فرا رسیدن سوم خرداد، سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش ویژه برنامه "میراث ماندگار" این مناسبت را پاس می‌دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی فرج آلادین، برای پاسداشت این روز ماندگار به سراغ چهره‌های فرهنگی، هنری و نظامی رفته است و با آنها در خصوص آزادسازی خرمشهر به گفت‌وگو پرداخته است.

او ادامه داد: این افتخار نصیب من شده تا در این برنامه حضور پیدا کنم و اجرایی را در این برنامه خواهم رفت تا بلکه بتوانم بخش کوچکی از زحمات دلیر مردان ایران را جبران کنم، همانطور که می‌دانید انقلاب پایه اساسی ماست و  سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر نیز جزو روزهای مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ما به شمار می‌رود.

گلریز اضافه کرد: متاسفانه مسوولان فرهنگی ما مدام دم از مسائل انقلابی می‌زنند ولی کاری که شایسته انقلاب باشد را انجام نمی‌دهند. در واقع به‌نوعی دارند برعکس کار می‌کنند چون مسئولانی که به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند، اغلب یا از دور خارج شده‌اند و یا عده‌ای هم که باقی مانده‌اند، می‌خواهند نان را به نرخ روز بخورند.

او تاکید کرد: ولی در کل فکر می‌کنم مسوولین نسبت به تئاترهای فاخر هم کم توجهی می‌کنند. بسیاری از اهالی تئاتر نیز همیشه از شرایط موجود در تئاتر انتقاد می‌کنند که چرا مسوولین از نظر بودجه و اجرای برنامه به تئاتر نمی‌پردازند. در کنار این مسئله در  حال حاضر ما هنرمندان بسیار توانایی داریم که دلشان برای ایران و انقلاب می‌تپد. من فکر می‌کنم باید کمی بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم.

این هنرمند در پایان هم گفت: امیدوارم هرساله این جشن‌های انقلابی با صلاب و شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

"میراث ماندگار" محصول گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و روز جمعه (۳ خرداد ماه) ساعت ۱۳:۴۵ از شبکه چهار پخش می‌شود.