سرویس موسیقی هنرآنلاین: سامان احتشامی به همراه عماد طالب‌زاده، روزبه نعمت‌اللهی و سیامک عباسی، روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت کنسرت‌های "شبانه میلاد" را برگزار می‌کنند.

احتشامی درباره این اجرا به هنرآنلاین توضیح داد: این اجرا روز 27 اردیبهشت‌ماه اولین بار روی صحنه رفت و به دلیل استقبال فراوان برای 31 همین ماه تمدید شد، من در برج میلاد به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک قطعاتی را به صورت دونوازی پیانو و تنبک در کنار هنرمندانی چون روزبه نعمت‌الهی، عماد طالب‌زاده و سیامک عباسی برای حضار اجرا خواهیم کرد.

او ادامه داد: ما دست به دست هم دادیم تا همراهی و همدلی هنرمندان را با هم نشان دهیم. اتفاقی که ژانرهای مختلف در کنار هم قرار بگیرند و برنامه‌ای برای همه سلایق اجرا شود. البته هرکسی در این کنسرت بخش خود را اجرا می‌کند و این به این معنی نیست که من سرپرستی ارکستر خواننده‌های پاپ را بر عهده دارم.

این نوازنده به فضای مسموم در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: من حداقل هفته‌ای یک‌بار یک تکه از نوازندگی خودم را در صفحه شخصی اینستاگرامم می‌گذارم. برخی از افراد نوازندگی من را دوست دارند و برخی دیگر دوست ندارند. مردم در عالم هنر حق انتخاب دارند. آن عده‌ای که نوازندگی من را دوست ندارند، می‌توانند من را دنبال نکنند. چرا من باید موجب آزار و اذیت مردم شوم؟ معمولاً همان عده‌ای که حتی یک فیلم هم از خودشان در جایی منتشر نمی‌کنند، می‌آیند زیر پست‌های من و بد و بیراه می‌گویند.

این آهنگساز همچنین گفت: این کار خوبی نیست که همه می‌خواهند  راجع به کار همدیگر نظر بدهند. همه این‌ها به خاطر این است که ما در عالم هنر آزادی نداریم.

کنسرت‌های شبانه برج میلاد روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه از ساعت 21:30 الی 23 در برج میلاد برگزار خواهد شد.