سرویس موسیقی هنرآنلاین: سومین آلبوم علی جعفری پویان مدرس و نوازنده با نام "بوسه بر بال‌های پروانه" اواسط اردیبشت ماه توسط نشر "جوان" منتشر و پخش خواهد شد.

جعفری پویان درباره این آلبوم توضیح داد: این کار شامل 30 قطعه ساخته 18 آهنگساز ایرانی است که پیش‌تر برای سینما، تئاتر و تلویزیون آهنگسازی کرده‌اند.

او ادامه داد: مهران اکرمی، آیدین الفت، آرش بادپا، حبیب خزایی‌فر، رضا خسروی، سعید ذهنی، امید رئیس‌دانا، بابک زرین، محمد سریر، فرزین قره‌گزلو، محمد مهدی گورنگی، رضا مرتضوی، امیر معینی، علی موثقی، آرمان موسی‌پور، سارا نجفی، بهنود یخچالی و زنده یاد ناصر چشم‌آذر آهنگسازانی هستند که آثارشان در این آلبوم به کار رفته است.

جعفری پویان اضافه کرد: "بوسه بر بال‌های پروانه" سومین کار من است که با محوریت ساز ویولن منتشر می‌شود. پیش از این دو آلبوم "رد انگشتان من" و تا "ابد ابری" را با همین مضمون منتشر کرده بودم. "بوسه بر بال‌های پروانه" نیمه دوم اردیبهشت ماه توسط نشر جوان منتشر و پخش می‌شود.

این نوازنده همچنین گفت: وضعیت آموزش سازهای زهی نسبت به گذشته بهتر است چون افراد محکوم به استفاده از اینترنت و سایر رسانه‌ها هستند.

جعفری پویان با اشاره به این که در هیچ جای دنیا تا این حد آموزشگاه موسیقی فعال نیست، گفت: این آموزشگاه‌ها باعث آشنایی جامعه با موسیقی می‌شوند. مشکل این است که کنسرواتوار موسیقی کم داریم. یک هنرستان موسیقی پسران و دختران داریم، اما باید هنرستان‌های باکیفیت در همه استان‌ها داشته باشیم.