سرویس موسیقی هنرآنلاین: سید محمد مجتبی حسینی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌همراه محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌مناسبت روز معلم در هنرستان موسیقی پسران حاضر شدند.

در این دیدار صمیمانه، مدیر این مجموعه گزارشی از روند اجرایی در این هنرستان را به معاون هنری گزارش داد.

حسینی ضمن دیدار از کلاس‌های هنرستان از نزدیک شاهد نوازندگی هنرجویان این کلاس‌ها بود.

در انتهای این دیدار، به‌مناسبت روز معلم در جمع مدیران مجموعه و برخی از معلمان حسینی متنی را به نشان سپاس از جایگاه والای این مدرسان قرائت کرد.

او درباره حضور خود به هنرآنلاین توضیح داد: من امروز توفیق پیدا کردم به‌مناسب روز معلم و تکریم شأن استادان و هنرمندانی که در آموزش هنر تلاش کرده‌اند به هنرستان موسیقی پسران بیایم و به استادان و مدرسان و معلمان این هنرستان از صمیم قلب و سودای جان تبریک بگویم.

او ادامه داد: هنرستان موسیقی پسران سال گذشته صدمین سال حیات خودش را پشت سر گذاشت، امیدوارم در قرن آینده نیز مانند حال حاضر بتواند در حوزه هنر و موسیقی سرمایه‌های ارزشمندی را برای کشورمان بیافریند.

حسینی در پایان هم گفت: بدون شک کسانی که برای فردا تلاش می‌کنند، معلمانی هستند که در کار تربیت انسان‌ها فعال هستند. به‌طور حتم ثمره فرسایش استادان، زایش هنرمندان و بزرگانی است که تاریخ و جغرافیای ما به حضور آن‌ها مباهات خواهد کرد.