به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آوازی نو، کنسرت حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ کشورمان، دوشنبه نهم اردیبهشت در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

این کنسرت که با استقبال هواداران هیراد همراه بود، یک اتفاق ویژه داشت. وقتی همه چیز مهیای شروع کنسرت بود، پنج نوازنده‌ دف به صحنه آمدند و چهار تن هم با لباس سفید بلند(سماع‌گران) در وسط صحنه ایستاده بودند. نوازندگان دیگر سازها هم آماده‌ اجرا بودند.

هیراد به صحنه آمد و قطعه‌ "کو به کو آمده‌ام" را با دف‌نوازی و رقص سماع اجرا کرد. "مستم کن"، "عشق"، "بی تاب" و "نیمه جان" قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.

سپس نوبت به اجرای قطعه‌ "خدا" رسید. در حالی که هیراد بخش‌هایی از کلامِ این قطعه‌ را دکلمه می‌کرد، باز هم نوازندگان دف با چهار تن از سماع‌گران به صحنه آمدند تا اجرای این قطعه با فضایی جذاب همراه باشد. "معشوقه" و "دلارام" قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.

حاضران در سالن میلاد وقتی صحنه را غرق در نور قرمز دیدند، متوجه شدند که نوبت اجرای قطعه‌ی "انفرادی" است. در ادامه هیراد و گروهش "بارون" و "هل‌هله" را اجرا کردند.

هیراد پیش از اجرای قطعه "نیمه جان" گفت: قطعه نیمه جان را برای مادرم ساختم که نامش فاطمه است. سپس او از صحنه پایین آمد تا مادرش را در آغوش بکشد.

این خواننده از هوادارانش خواست تمام مادران ایران را تشویق کنند و البته به افتخار قله‌های کشورمان(پدران) جیغ و سوت و هورا بکشند.

"ماه من"، "دیوانه شهر"، "یار"، "شوخیه مگه"، "رسوایی" و چند قطعه‌ی دیگر هم در این کنسرت اجرا شد.

مهمانان ویژه‌ اجرای حمید هیراد، پدرام پالیز و گروه پازل بند بودند.

عماد گلچهر نوازنده گیتار، مازیار احمدپور نوازنده گیتار الکتریک، مجید مصطفایی نوازنده گیتار بیس، علی فربدنیا نوازنده سازهای بادی، سید سروش احسانی نوازنده پرکاشن، مهدی شفیعی نوازنده درام و حسین نظری رهبر ارکستر، هنرمندانی بودند که شب گذشته در کنار هیراد به اجرای برنامه پرداختند.