سرویس موسیقی هنرآنلاین: نمایش "عروس مردگان" که با اقتباس از انیمیشن معروف تیم برتون تولید شده است، به کارگردانی امیدرضا سپهری و تهیه‌کنندگی مریم نراقی از اواسط اردیبهشت در رویال هال هتل اسپیناس پلاس روی صحنه می‌رود.

مهدی نوروزی سرپرست ارکستر "ایستگاه" که اجرای بخش موسیقی "عروس مردگان" را بر عهده دارد، درباره این کار توضیح داد: بعد از یک ماه تمرین که در فرمت ارکستر مجلسی و متفاوت روی صحنه می‌رود، تمام قطعات ارکسترال تمرین شده و آمادگی کامل برای اجرا دارند.

او ادامه داد: بخش کامل سازهای زهی برای این اجرا در نظر گرفته شده است و در بخش‌هایی نیز سازهای بادی به ارکستر اضافه می‌شوند. قطعات اورجینال انیمیشن "عروس مردگان" برای این اجرا روی صحنه نواخته خواهند شد و بخشی دیگر از قطعات هم توسط ارکستر ایستگاه و امید رجبی ارکستراسیون شده است.

نوروزی همچنین گفت: این کارها که 14 اثر هستند توسط آرمان مهربان تنظیم مجدد شده و به غیر از یک اثر که توسط خواننده کار اجرا می‌شود مابقی آثار بی کلام با اجرای 28 نوازنده روی صحنه می‌رود.

"عروس مردگان" با نقش‌آفرینی (به ترتیب الفبا) مهران احمدی، مهران امام‌بخش، نازنین بیاتی، سارا توکلی، فرناز توللی، امیر جعفری، شقایق دهقان، ناصر عاشوری، علی عامل هاشمی، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام و محمد لهراسبی  به مدت 15 شب روی صحنه می‌رود.