سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت "شب گیتار فلامنکو" روز 30 خردادماه با اجرای همایون نصیری و امیرجان حداد ملقب به ال امیر در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

همایون نصیری درباره این کنسرت به هنرآنلاین توضیح داد: این اجرا که عنوان "کنسرت عشق" نام گرفته قرار است با ال امیر که یکی از بزرگ‌ترین نوازنده‌های  گیتار فلامنکو در دنیا است و همچنین گیتاریست هانس زیمر نیز محسوب می‌شود به تهیه‌کنندگی شرکت "ققنوس" برگزار شود.

او ادامه داد: امیرجان حداد سابقه اجرا در نقاط مختلف دنیا و سالن‌هایی نظیر رویال فستیوال هال، باربیکن سنتر و رویال آلبرت هال و... را در کارنامه داشته و  یکی از معدود نوازندگانی است که در زمینه نواختن سازهایی نظیر عود عربی، بوزوکی یونانی، بانجو و گیتار الکتریک هم فعالیت دارد.

نصیری همچنین گفت: این اجرا به شکل دو نوازی بوده و نوازنده سازهای کوبه‌ای این اجرا توسط خودم انجام می‌گیرد و ال امیر هم نوازند گیتار در این اجرا خواهد بود.

این نوازنده درباره همکاری خود با کمپانی "لا روسا" هم گفت: نزدیک به 2 سال است که همکاری خود با کمپانی "لاروسا" از کشور اسپانیا را آغاز کردم و این شرکت آخرین مدل کاخن تولید شده را با امضا من به خط تولید رسانده‌اند. از بابت این همکاری بسیار خوشحالم چون این شرکت یکی از مهم‌ترین‌ها موسسات در کشوری است که خودش مهد نوازنده‌های بزرگ این ساز است؛ در نتیجه برای من افتخارآفرین است و این انگیزه را می‌دهد تا هر روز برای پیشرفتم تلاش کنم.این ساز نمونه تکمیل شده چند مدل کاخنی است که صدایش را می‌پسندم؛ به‌عنوان نمونه یک‌سری سازها صدای باس خوبی دارند و یک‌سری هم تریبل مناسب دارند اما من سعی کرده‌ام آن را جوری طراحی کنم که تمام قابلیت‌هایش در یک ساز جمع شود. نزدیک یک سال و دو ماه روی آن کار کرده‌ام که خداراشکر به آنچه می‌خواستم نزدیک شد.

کنسرت "شب گیتار فلامنکو" روز 30 خردادماه ساعت 21:30 در تالار وحدت به تهیه کنندگی شرکت "ققنوس" برگزار خواهد شد.