سرویس موسیقی هنرآنلاین: کنسرت موسیقی خیریه گروه همایون پرنیا با صدای علیرضا افتخاری اواسط اردیبهشت‌ماه در حوزه هنری برگزار خواهد شد. افتخاری درباره این کنسرت به هنرآنلاین گفت: این برنامه روز 7 اردیبهشت‌ماه  برگزار می‌شود و تنها با هدف کمک به سیل‌زدگان استان‌های سراسر کشور توسط مرکز موسیقی حوزه هنری اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: این کنسرت دارای دو بخش موسیقی ایرانی و موسیقی لری است و علاوه بر من، حامد فیضیان، فرشاد سیفی و امین عباسیان نیز به عنوان خواننده مهمان در این اجرا حضور دارند.

حسین پرنیا تار، صائب کاکاوند عود، مجید یحیی نژاد تار، ساسان بازگیر بم تار،  سهیل سان احمدی رباب، سیاوش الهی نیا تنبک، پژمان پرنیا دف و دهل، رامین ملکی خوانند، :یونس خان بیگی نی، احسان لیوانی کمانچه نوازندگان این اجرا هستند.

افتخاری همچنین ضمن گلایه از فضای حاکم بر موسیقی گفت: چیزی که امروز شاهد آن هستیم مظلومیت اهالی موسیقی و خود موسیقی است که همیشه بی‌اهمیت جلوه داده شده است، به نظرم باید فضای بهتری برای هنرمندی که عمر خود را صرف موسیقی کشورش کرده مساعدتر باشد.

او تاکید کرد: من نگرانی زیادی بابت موسیقی دارم و دوست دارم میراث خوبی در حوزه موسیقی برای آیندگان باقی بماند خود من به آرزوهایم رسیدم و این روزها تلاش می‌کنم زمان بیشتری را در کنار خانواده خود سپری کنم.

این خواننده در پایان هم گفت: البته این فاصله روی کار موسیقی نباید تاثیرگذار باشد و یک موسیقی‌دان باید همیشه خود را با جامعه بروز نگاه دارد و در هر زمانی باید خودمان را با زمان جلو ببریم و نیاز مخاطب را بشناسیم و تلاش کنیم خودمان را ارتقا دهیم.