به گزارش هنرآنلاین ، آلبوم "در محاصره" مشتمل بر یکی از کنسرت‌های ارکستر خنیاگران مهر به سرپرستی بهزاد عبدی که مرداد ماه سال 1395 به خوانندگی محمد معتمدی در تالار وحدت تهران روی صحنه رفت، در قالب یک اثر صوتی  تصویری توسط نشر "پردیس موسیقی معاصر" وارد بازار موسیقی شد. این مجموعه همزمان با کنسرت های اروپایی ارکسترخنیاگران مهر در کشورهای فرانسه ، سوییس، کانادا و آمریکا نیز به صورت فیزیکی و دیجیتال در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

در کنسرت ارکستر خنیاگران مهر که سال 1395 توسط بهزاد عبدی از آهنگسازان شناخته شده کشورمان پایه گذاری شد،  12 بانوی هنرمند آثاری از روح الله خالقی، علی تجویدی، بهزاد عبدی و زوینار هوانسیان را به خوانندگی محمد معتمدی روی صحنه اجرا کردند که حاصل این اجرا در قالب یک مجموعه صوتی و تصویری به علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه شده است. همچنین در این آلبوم، قطعاتی بی کلام برای ساز سولو با همراهی ارکستر نوشته شده که از آن جمله می توان به سازهایی همچون قانون، کمانچه، رباب، قیچک و تار اشاره کرد.

در توضیحات تکمیلی آلبوم "در محاصره" آمده است: "طی سالهای گذشته، ارکسترهای بانوان غالبا به باز اجرای آثار قدیمی می پرداختند و در این حوزه به ندرت آهنگسازی اختصاصی برای گروه های بانوان اتفاق می افتاد. در این اثر قطعاتی اختصاصا برای این ارکستر ساخته شده، که استمرار این آهنگسازی برای گروه های موسیقی بانوان می تواند به بالندگی و رشد فنی، تکنیکی این گروه از هنرمندان بینجامد."

ارکستر خنیاگران مهر از جمله مجموعه های فعال موسیقی کشورمان است که طی سال های اخیر اجراهای متعددی را در ایران و سایر کشورها از جمله اوکراین، ارمنستان و آلمان روی صحنه برده است.  در این مجموعه موسیقایی نیوشا بریمانی نوازنده کمانچه، صدا سدیفی نوازنده قانون، نازنین روستا نوازنده قیچک، شیما شاه محمدی نوازنده قیچک، نگین زاده وکیلی نوازنده قیچک باس، هیلا فیض پور نوازنده تار، ترگل خلیقی نوازنده رباب، رخساره رستمی نوازنده عود، بهاره حیدری نوازنده تارباس، شیدا قاضی نوازنده نی، مهرناز دبیرزاده نوازنده سازهای کوبه ای و عسل ملک زاده نوازنده دف گروه نوازندگان را تشکیل می دهند.