سرویس موسیقی هنرآنلاین: بردیا صدرنوری آهنگساز و مدیر موسسه رادنواندیش درباره فعالیت‌های خود و این موسسع در سال گذشته گفت: سال 97، سالی پرتلاش و پرکار و پر از بیم و امید و جدال بر سر دوراهی توقف یا تداوم فعالیت‌ها و نبرد بین تعطیلی ناشی از سختی‌ها و سنگلاخ‌ها یا استمرار عاشقانه فعالیت‌های فرهنگی بود که خوشبختانه عشق پیروز شد و کارها طبق برنامه به انجام رسید.

او ادامه داد: فعالیت‌های سال 97 با کنسرت دونوازی پیانو و ویولن من و بابک شهرکی شروع شد و با حمایت از هفتمین جشنواره نوشتارها و سایت‌های موسیقی در اینترنت پایان یافت.

او تأکید کرد: تولید چند آلبوم موسیقی از جمله "نیایش" و "عاشقانه در باران" با شعر و دکلمه بابک صدر نوری و "نگاه آسمانی" به آهنگسازی ناصر ایزدی و خوانندگی سالار عقیلی و برگزاری چند کنسرت از جمله کنسرت دونوازی پیانو و ویولن من و علیرضا چراغچی و کنسرت "عود زریاب" به سرپرستی مجید ناظم پور، نکوداشت اساتید پیشکسوت موسیقی وارطان ساهاکیان و قاسم رفعتی و از همه مهم‌تر برگزاری پنجمین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودک و نوجوان، از مهم‌ترین فعالیت‌های موسسه فرهنگی و هنری رادنواندیش در سال ۹۷ بود.

صدرنوری همچنین گفت: در سال جدید با اتکا به خداوند متعال، تداوم فعالیت‌ها از جمله برگزاری ششمین جشنواره و جایزه همایون خرم، کنسرت آثار استاد لوریس چکناواریان و چند کنسرت و نکوداشت پیشکسوتان هنر، تولید و بازنشر شش آلبوم موسیقی و ... برنامه‌ریزی شده است.