سرویس موسیقی هنرآنلاین: آیین تولد هنرمندان متولد اسفندماه با حضور سرهنگ عین‌الله جهانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور برگزار شد.

در ابتدای برنامه سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه پیشکسوتان گفت: امروز از سرهنگ جهانی برای حضور در این مراسم دعوت کردیم تا بتوانیم با کمک او در حوزه هنر فعالیت‌های را داشته باشیم. چون تلویزیون آنطور که باید حق هنرمندان را ادا نمی‌کند و نیاز آنها را آنطور که باید برآورده نمی‌کند و باعث گله ما شده است، البته در  بخش رادیو با حضور حمید شاه آبادی برای کمک به اهالی هنر امیدواریم هستیم.

او ادامه داد: از از ابتدای تاسیس این موسسه تاکنون 63 ماه تولد را جشن گرفته و از 1900 هنرمند نیز در این مراسم‌ها تجلیل کردیم. همچنین چندی پیش دو سفر به صورت همایش هنرمندان به جزایر کیش و قشم داشتیم و در این سفرها از 500 هنرمند پذیرایی شده است.

عظیمی اضافه کرد: هرساله اقلام ضروری نوروز به درب منازل هنرمندان تقدیم شده اما امسال روال تغییر پیدا کرده و این اقلام به صورت بن تقدیم خواهد شد.

این کشور به هنر شما نیاز دارد

سپس محسن علی اکبری عضو هیئت مدیره این موسسه روی سن حاضر شد و گفت: شما هنرمندان مایه مباهات و افتخار ما هستید و خوشحالیم که از روز اول در کنار شما این موسسه را از یک جای کوچک اما با آدم‌های بزرگ تاسیس کردیم و توانستیم با کمک شما گام‌های بلند برداریم، تا جایی که این موسسه امروز به یکی از اصلی‌ترین رکن‌های فرهنگ و هنر تبدیل شده است که مسلما تنها دلیل این اتفاق حضور و حمایت شما هنرمندان است.

او ادامه داد: ضمن تبریک سال جدید به شما از خدا می‌خواهم سال خوبی برای تک تک شما باشد چون این کشور به هنر شما نیاز دارد.

مردم از شما یاد گرفته و تقلید می‌کنند

سرهنگ عین‌اله جهانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور به عنوان آخرین سخنران برنامه ضمن تشکر از استقبال اهالی هنر از او گفت: باتوجه به رسالت ما در معاونت اجتماعی مسئله ترافیک یکی از مهمترین بخش‌هایی است که همه ما را آزرده خاطر می‌کند و از شما هنرمندان تقاضا داریم به ما در تصحیح رفتار مردم جامعه کمک کنند چون مردم از شما یاد گرفته و تقلید می‌کنند.

او ادامه داد: به عنوان مثال ما از فردا با کمک دانش آموزان در طرح همیاران پلیس خواسته‌ایم تا هر دانش آموز در هر خودرویی که هست در رابطه با صحبت کردن راننده با تلفن همراه به او محترمانه یک تذکر بدهد و قطعا این حرکت مثبت و موثر واقع خواهد شد، در هر صورت از این دست اقدامات فرهنگی با کمک شما بسیار تولید خواهد شد.

جهانی همچنین گفت: ما پیشتر از صداوسیما کمک خواسته و تولیدات زیادی در این زمینه داشتیم اما آن زمان برای هر تبلیغ دقیقه‌ای 500 تومان دریافت می‌کردند که این رقم امسال به دقیقه‌ای 5 میلیون افزایش پیدا کرده که بسیار فاجعه است و ما نیز قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستیم.

او تاکید کرد: علاوه بر این یک بخش هم مربوط به بازرسان نامحسوس خواهیم داشت که این افراد می‌توانند جریمه هم کنند، این افراد از بین ۱۷۶ تخلف رانندگی فقط می‌توانند ۱۲ مورد تخلف رانندگی را جریمه کنند و باید این تخلفات را در سامانه پلیس ثبت کنند تا در سابقه راننده قرار بگیرد.

این سرهنگ راهنمایی رانندگی ادامه داد: ما از شما هنرمندان دعوت می‌کنیم در ایام عید با حضور در خودروهای ما در جاده ‌های کشور حرکت کرده و به پلیس‌های راهور در جاده خسته نباشید گفته و اندکی با این همکاران ما گفتگو کنند، این حرکت علاوه بر تثبیت جایگاههنرمندان خدا قوت و پشت گرمی برای همکاران ما خواهد بود.

محمدحسن داورزنی، منصور تام سن، علی فرامرزی، رشید وطن‌دوست، رحیم‌علی زربان، علی فریدونی، زهرا سعیدی، کریم بهمنی، ذبیح‌الله احمدی، مرتضی دل شب، هادی حاجی آقاجانی معمار، طه‌ بهبهانی، مهدی شمس‌نیکنام، عزت الله رمضانی‌فر، ناصر جواهرپور، آلبرت کچویی، ابراهیم پورمعمار، صفرعلی اصغر زاده، مهربانو توفیق، جلیل فرجاد، محمود نادعلی، محمد سعید شریفی، جهانگیر نظام‌العلما، سیروس گرجستانی و عباس اخوین در این مراسم حضور داشته و تولد خود را جشن گرفتند.