سرویس موسیقی هنرآنلاین: علی نیکونیا مدیر روابط عمومی شرکت "آوای هنر" گفت: تور جدید کنسرت‌های زمستانی گروه ایوان بند در شهرهای مختلف ایران برگزار شده و تا ابتدای سال جدید در دیگر شهرها روی صحنه خواهند رفت.

او ادامه داد: این کنسرت‌ها بعد از اجرا در تهران در تاریخ سوم بهمن ماه، در ادامه روز اول اسفند در شهر مرودشت و سپس روز 4 و 5 اسفند در شهرهای دیلم، روز 7 اسفند در میناب ، روز 8 اسفند در بندرعباس ، روز 9 اسفند در کرج ، روز 10 و 11 اسفند در بجنورد ، روز 15 اسفند در بوشهر ، روز 16 اسفند در سلماس برگزار شد.

نیکونیا اضافه کرد: سپس از تاریخ 20 اسفندماه در شهر ایلام ، روزهای 21 و 21 اسفند در شهر شیراز، روز 23 اسفند در اصفهان ، روز 24 اسفند در سقز، روز 25 اسفند در ماکو ، روز 26 اسفند در ایذه ، روز 27 اسفند در مسجد سلیمان  و در نهایت در روز 28 اسفند در شهر کیش مقصدهای تور "عالیجناب" ایوان بند در ماه اسفندماه را شامل می‌شوند.

او تاکید کرد: گروه ایوان به خوانندگی حسین شریفی و آهنگسازی و رهبری ارکستر فواد غفاری با ترانه‌های حدیث دهقان به تنظیم مصطفی مومنی و دیگر نوازندگان ارکستر، قطعات خود را اجرا می‌کنند. این تورها در حالی برگزار می‌شوند که این گروه در یک سال اخیر قطعاتی نظیر "ماه منی"، "تو همونی"، "دلبسته"، "آروم جونم"، "بام تهران"، "نگم برات"، "عهد کردم"، "معاف"، "شاهکار" و "عالیجناب" ... را منتشر کرده است.

نیکونیا همچنین گفت: مازیار احمد پور (گیتار الکتریک)، امین شاه علی (پرکاشن)، مجتبی تقی پور (گیتار)، مصطفی مومنی (گیتار اسپانیش)، مجید مصطفایی (گیتار باس)، آترین بی نیاز (کیبورد) و ادوارد دنیل زاده (درامز) به رهبری فواد غفاری اعضای ارکستر ایوان بند را در این کنسرتها تشکیل می‌دهند.

از سوی دیگر قرار است به زودی اولین آلبوم ایوان بند بازار عرضه شود. این آلبوم به نام "عالیجناب" از سوی شرکت صوت "آوای هنر" به بازار عرضه می‌شود.